29 Mayıs 2010 Cumartesi

İtsbeauty Kozmetik Organizer

Daha önce limangodan aldığım itsbeauty kozmetik organizerim http://siyahprenses.blogspot.com/search/label/kozmetik%20organizer epey büyük ve kullanışlı fakat bazı rujlarıma yer kalmıyordu,bende geçenlerde markafoniye girince bu rujluğu kaçırmadım.Çok sevdim ben bu organizerleri hem çok kaliteli-sağlam,hem makyaj malzemelerim düzenli duruyor hemde aradığımı rahatça bulabiliyorum.

5 değerli yorum:

ElanorTiwele dedi ki...

bende de var,çekmece içi organizer aldığımdan beri kullanmıyorum
blogumda satışa koymuştum ama alan olmaz sanırım :) daha ihtiyacın varsa gönderebilirim ^^

zeynep's butterfly dedi ki...

canım çok güzel, çok derli toplu durmuş. bende görünce hemen almak istedim :) işallah bir daha kampanya olur..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

elanortiwele teşekkür ederim ama şimdillik ihtiyacım kalmadı :)

zeyep's butterfly birdaha girerse kaçırma al bencede :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ah kuzum açıkta olan herşeye kılım tozdan :) yoksa bu pleksiglass ürünler çok cici

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:) tozlanmaları benide gıcık ediyor