24 Mayıs 2010 Pazartesi

En Tatlı Sürpriz :)

Evin megafonumu oluyo telefonumu oluyo her ne zıkkımsa biraz önce çaldı, biz daireler arası bu telefon sayesinde iletişim kurabiliyoruz :) Arayan ablam beni lafa tutuyor, meğer asansördeymiş (biz bu telefonla asansördende iletişim kurabiliyoruz :D) kapıyı bi açtım karşımda fırın sütlaç ve ablam.... Saolsun her yaptığından getirir.Allah razı olsun bacım sende olmasan açlıktan ölüp gidicez vallahi :D Ellerine sağlık ablammmm :) Nefis olmuş..



13 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

ohh hem güzel hem marifetli bi abla daha ne olsun tadini cikar :D

gulininpenceresi dedi ki...

oo süper afiyet şeker olsun :)

b4rb4r4 dedi ki...

cnm afıyet olsun ıstahım kabardı resmen ne guzel yapmıs ablan oyle :)

MoR KeLeBeK dedi ki...

ay şimdi nasıl canım çekti anlatamam...

Yarın hemen sütlaç yapmam gerek :)

Afiyet olsun :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

busecim ablamın daha ne marifetleri var bi bilsen :D:D

gülininpenceresi teşekkür ederim :):)

b4rb4r4 teşekkür ederim :) gece gece insanın iştahı kabarıyo böyle şeyler gördükçe ama bahsetmeden edemedim :D

Nah a Perfect Day dedi ki...

Harika görünüyor ablanın ellerine sağlık ahh ahhh benimde ablam olsa nolurduuu:D:D

Tuğba dedi ki...

Kızlar ya teşekkür ederim Zeynebin buraya koyacağı aklıma gelmemişti banada süpriz oldu görünce :) hayret ettim :)) Güldüm
Zeynebim afiyett bal olsun ;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Bebişim benim güzel, iltifatkar yüreklim, afiyet bal şeker olsun, senin ablan benim ablam mucx :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

nah a perfect day insanon bi ablasının olması gerçekten süper :)

ablacım teşekkür ederim :)

stil direktörüm teşekkür ederim güzel sözlerine :) sende çok samimi ve çok şekersin yahu :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

bizde yakın otursak keşke:) sütlaç yemeyeli uzunn zaman oldu çekici duruyor cok hemde:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

modaeratörcüm sen bide tadını bilsen hımmm :D:D pek bi güzel yapmış ablam :)

Tuğba dedi ki...

Aaa Zeynep hn kendinden hiç bahsetmemiş :)) kendisi inanılmaz güzel yemekler yapar, es geçmesin bence blogda daha çok paylaşsın tarif versin arada ;) gecen semizotu salatasından getirdi mesela bana mmmm süper olmuş,basit giibi gorunsede zahmetlidir uğraş ister yikamasi vs.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

hihihi teşekkür ederim ablacım :) artık pek yapmıyorum değişik yemekler :D semiz otunuda ilk ve son yapışımdır onu yıkamasıyla bi daha hayatta uğraşmam :D