13 Mayıs 2010 Perşembe

Böyle Din Adamları Kadınları Dinden Çıkarır ;)

Bugün ablamdan aldığım maili aynen aktarıyorum.Başlık çok doğru :) 'İnsanın'gel günaha girelim yanalım gitsin''şarkısını söyleyesi geliyo :)









Bunlarda bizimkiler :)

17 değerli yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

heheh ben bizimkileri almıyım:))

AtolyeKedi dedi ki...

:)))) müthiş olmuş bayıldım , çok güldüm, çok yaşayın emi.

pride dedi ki...

Bizimkilere ancak söver günaha girerim,ilk resimdekine de gider günah çıkartırım sonra:))))))) Ay çok yaşa süper post,akşam akşam çok güldüm:))

Jaensue dedi ki...

Bi içim su bunlar yahu :) hehe guzelmis mail:)

gunesyuksel dedi ki...

PUAHHAHA.. yarıldım ya..

''çokoprenses'' dedi ki...

amanıınn ne yakışıklı onlar öyle,rahibe olurdum bir ömür boyu onlar için:))

''çokoprenses'' dedi ki...

amanıınn ne yakışıklı onlar öyle,rahibe olurdum bir ömür boyu onlar için:))

Bulutmavisi dedi ki...

Zeyneeep ni yaptın sennn :D:D:D:D Günah çıkarmak istiyorum ama yüzyüze bu abilerle :D

Tuğba dedi ki...

hehee :) aslında ben bu maili itsbütü de paylaşmak istedim ama sonra dedim olmazzz :))

Listemdeki arkadaşlarıma yolladım,görmeyenler için ise sağolsun Zeynep paylaşmışş ;)

Ne denirkii; harika bunlar

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fashion house by zeto ben bizimkileri görmek dahi istemiyorum :D

atölye kedi :):)

pride süper bi denklem kurmuşsun canım :) kesinlikle günah çıkartmak için arkadaşlar çok ideal :D

jeansue :) böyle güzel mailler geldikçe paylaşmaya çalışıyorum :)

güneş yüksel :D:D

çokoprensesim bende çılgın rahibe olabilirdim :)

gökçecim uzaktan olmaz canım zaten :D:D

tuğba bacım :) gördüğümde yarıldım resmen ve hemen bunu paylaşmalıyım dedim :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fashion house by zeto ben bizimkileri görmek dahi istemiyorum :D

atölye kedi :):)

pride süper bi denklem kurmuşsun canım :) kesinlikle günah çıkartmak için arkadaşlar çok ideal :D

jeansue :) böyle güzel mailler geldikçe paylaşmaya çalışıyorum :)

güneş yüksel :D:D

çokoprensesim bende çılgın rahibe olabilirdim :)

gökçecim uzaktan olmaz canım zaten :D:D

tuğba bacım :) gördüğümde yarıldım resmen ve hemen bunu paylaşmalıyım dedim :)

ESMANUR dedi ki...

:):) sen çok yaşa emi

ESMANUR dedi ki...

:):) sen çok yaşa emi

prettyflowery dedi ki...

5.yi acayip tuttumm yaa :D:D

uğurböceği dedi ki...

EVLİYİM VE YORUM YAPMIYORUM.
:)

fuska dedi ki...

siteni yeni keşfettim, çok hoşsun yaa. ama bizimkilerin de en iğrenç gözükenlerinin resimlerini koymuşsun. biraz haksızlık olmuş sanki...neyse.
ismini görünce gözlerim büyüdü, zeynep kısmını at, geri kalan müstakbel eşimin adı. Bu kadar mı denk gelir.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

esmanur :):)

prettyflowery 5.ci tutulmıycak gibi değil gerçekten :D

uğurböceği bende evliyim ama çenem hiç durmuyor :D

fuska teşekkür ederim :) bizimkiler içinde de sadece nur yüzlü olanlar var bknz:nihat hatipoğlu :) valla bana gelen mailde bunlar vardı :) isim benzerliğindeki tesadüfte güzelmiş :)