20 Mayıs 2010 Perşembe

Bir Kutu İnsanı Mutlu Eder mi?

3 günde Türkiye'ye gelmiş, şehir içinde 15 gündür beklenen bi kutuysa bu çok mutlu eder :) Çilek siparişlerime nihayet bugün kavuştum.Aldıklarım,benim sadık yarim Dr.Murad clarifying cleanser ve ilk defa kullanıcağım clarifying tonik.Temizleyicim hakkında daha önceki yorumlarım http://siyahprenses.blogspot.com/search/label/dr.murad ,toniğide artık iyice belirginleşmeye başlayan gözeneklerimin sıkılaşmasınada yardımcı olması açısından aldım.Tonik hakkında:
Ultimat aydınlatıcı tonik.
Yerleşmiş kirlerin tümünü temizlemeye yardımcı olur.
Gözenekleri sıkılaştırmak için witch hazel içerir.
İçerdiği deniz yosunu ekstresi ile yağ fazlasını kontrol altına alır.
C ve E vitaminleri ise cildi serbest radikallerden korur.
Problemli ciltler için uygundur.
Edit:Tonik içindeki mentol sayesinde olsa gerek cilde sürüldüğünde harika bir ferahlık ve uzun süreli serinlik sağlıyor.
Ve her zamanki gibi bağlılık indiriminden yararlanmak yerinede hediye istedim :) Sanki hiç allığım yokmuş gibi, buda gelen refil allığın rengi :)

15 değerli yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Bi kutu insanı mutlu etmez miiii, hemde nasıl eder benimde elf siparişlerim gelse bende mutlu olsam yaa 8.günde bitti hala gelmedii:(:(

Sochic dedi ki...

güle güle kullan güzellik:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

nah a perfect day inşallah bi an önce gelir :)

sochiccim teşekkür ederim tatlım :)

M¥PriNcessS dedi ki...

etmez mi canım delimisin sen hemde havalara uçurur :) çok güzeller güle güle kullan cnm...

LittleDumBlonde dedi ki...

Çilekten o kdr alışveriş ettim bağlılık yerine hediye isteneceğini bilmiordum nasıl oluyor ki? yeni üye gibi alınca mı? :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

prensesim çok teşekkür ederim :))

littledumblonde aynen canım her seferinde yeni bi mail ile alınca hediye geliyo :):)

7.oda dedi ki...

ben de bu ürünleri eczaneden alıyorum. hiç başka bir yerden almadığım için çok merak ettim, 2 adet dr.murad ürününü kaç liraya aldınız?

Eda dedi ki...

Benim çilek rekorum 25 gündü :) güle güle kullan canım..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

7.oda iki ürünü 77 tlye aldım,daha önce çalıştığım bi estetik merkezinde de muradın ürünleri satılıyodu ama personel indirimi bile bukadar ucuza gelmediğinden o dönemde de hep çilekten almıştım :):)

eda teşekkür ederim :) 25 gün mü :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

7.oda bu arada ürünlerin boyları orjinal boy temizleyici 200 ml tonik 150 ml

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

eder tabii kadınsa hemde ne biçim eder :) yarasın şeker

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

eder tabii kadınsa hemde ne biçim eder :) yarasın şeker

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

=))=))

Yelda dedi ki...

ben de murad'ın bu serisini kullanıyorum ben de betty boop'a bayılırım. biraz daha bloğuna bakarsam biz kardeşmişiz diyebilirim en iyisi çıkayım:)
bu arada ben murad ürünlerini bırakmaya çalışıyorum içinde zararlı içeriklerden var. www.cosmeticdatabase.com'dan kontrol edebilirsin. salisilik asit, triclosan ve cetereath'dı sanırım. hepsi de tehlikeli gözüküyor. bloğumda daha geniş bahsedeceğim.

http://yeldaninevi.blogspot.com

Zeynep dedi ki...

yelda olabilir valla :)
içindeki maddelerin zararlı olduklarını bilmiyodum açıkcası yeni ürün arayışına girmekte pek bi yorucu yaaa :)