11 Mayıs 2010 Salı

Ben Tatlı Bloggermışım :)


Hey maşallah ne bereketli bi gün oldu bugün benim için :) Canım chunlim http://chunlibeautyspot.blogspot.com/ beni bu ödüle layık görmüş,teşekkür ederim bebeğim çok mutlu oldum :)
Kurallar :
Bu ödülü 10 tatlı blogger'a gönderin.
Bu ödülle ilgili bir post yazın fotoyu ve ödülü göndereni yazın.
Ödülü blogunuza koyun.
Ödüllendirdiğiniz 10 kişiyi yorumla bilgilendirin
10 Kişi az bile :)
EDİT:Yıldızcım http://yildizlimakyaj.blogspot.com/ ve prensesimde http://princesss06.blogspot.com/ beni bu ödüle layık görmüşler :) Çok teşekkür ederim şekerlerim :)

13 değerli yorum:

Gizzy dedi ki...

canımmmm teşekkür ederimmmm:)mucksss

Hülya dedi ki...

benim tatlişkom chunlim seni tatlı ilan ettiyse vardır bir keramet :) memnun oldum böyle güzel bir blogu ve blog sahibesini tanımaktan.
sevgiler... :)

ChunLi Beauty dedi ki...

kalbin temiz tatli$im Allahin sevdigi kullarindansin mcxx yafru

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

gizzycim sessiz sedasız takipcindim canım bu tatlı ödülü gönderim artık dedim :)

hülya çok teşekkür ederim güzel sözlerine :) bencede chunlim ilan ettiyse vardır bi keramet bende :D

busecim teşekkürler tatlım mucxx :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

bende tatlıyım ozaman yaşasın:) teşekkürler zeynep

M¥PriNcessS dedi ki...

Ödülün var bende canım

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Tatlı bloger tebrikler...
ayrıca çok teşekkür ederim morale ihtiyacım var bu aralar çok iyi geldi bu ödül..:)

yıldız dedi ki...

http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2010/05/sweet-blog-award.html
canım bi ödülün var;)
öpüyorum
yıldız

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

modaeratörüm rica ederim :):)

prensesim çok teşekkür ederim :)

sibelinsu rica ederim :) seni rahatsız eden herneyse takma kafana hayatta en önemli şey sağlık :)

gunesyuksel dedi ki...

cnm. bnm.. sen tatlı deil, bal kaymaksın..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:):) güneşyüksel çok teşekkür ederim canım şımarmak üzereyim sayende :D

Dimple dedi ki...

Zeynep'ciğim çok teşekkür ederim bloga da yazdım ama burdan da teşekkür edeyim dedim:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

rica ederim böyle tatlı bi bloggera göndermesem ayıp olurdu :D