6 Mayıs 2010 Perşembe

Aşkı Memnudan Bir BettyBoop Geçti :D

Aşk-ı memnuda kim ne giyse ne taksa hemen bi moda akımı başlıyor ya bugünkü bölümde peyker'in taktığı çantayı görünce bu postu yazmaya karar verdim.E tabi çantada Betty Booplu olunca benden kaçar mı?Bilmeyen kalmadı sanırım betty boop sevdamı :) Bu çantayı geçen sene Eminönü-Mercanda bettyboop çantalarının distibitörlüğünü alan(sahibi öyle söylemişti) bi çantacıdan almıştım.Hatta ablamda da siyahı var :)Peyker'inkinin aynısı.Bütün bir yaz hiç bıkmadan kullandığım çantalarımdan biri.Acaba sevgili peyker nerden aldı :D

13 değerli yorum:

Tuğba dedi ki...

evet evet ya bende gördüm Peyker in elinde ama acaba? dediiim.. sende bu postu yazınca tamam dedim doğru görmüşüüm ;) Peyker bir hışımla aldı çantasını ve çıktı gitti...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

SÜPER :) Bulursan bana da alsana kuzu

M¥PriNcessS dedi ki...

çook güzelmişşş bayıldım benım yerımede tak hayatım :))

Did Dans La Mode dedi ki...

Çantan çok tatlıymış bu yazı da geçir bence bununla :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

benden kaçarmı abla ;)

edacım gittiğimde kesinlikle senin için bi tane alıcam :)

prensesim teşekkür ederim,senin içinde takarım hayatım :)

did dans la mod teşekkür ederim canım bu yazda favorim ;)

Shewolf dedi ki...

ama ben bu çantadan istiom yaaa :(

gunesyuksel dedi ki...

bende ck severim bettyboop.. ama dizide grünce sasırdım.. hani biraz dizinin havasına hafif kaçar diye düşünmüştüm. markası onları bozar. işlerine gelmez, yanlış görmüşümdür diye düşünmüştüm.. vay bea..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

shewolfcüm eğer gidersem senin içinde alırım :) ama sen benden önce gidersen yerini tarif etmeye çalışırım :D

güneşyüksel bende görünce çok şaşırdım :D

Shewolf dedi ki...

kesinlikle zeynep alırım senden tarifini ..
gidersen beni unutmaa :(

sinem dedi ki...

süper ya,kaça aldın acaba sorması ayıp=)ve ne renkleri vardı zeynepcim

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

shewolfcüm unutmam canım gidersem kesin alırım tatlım :)

sinemcim 25 yada 30 tlydi yanlış hatırlamıyosam ve aklımda sadece siyah ve beyazı kalmış :) ama başka modellerde epey renk vardı :)

Lucy dedi ki...

Zeynepçim çantan çok güzelmiş, bayıldım. Bu çantacının yerini tarif eder misin??

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

lucy çok teşekkür ederim :) özür dilerim geç cevap verdim :( şöyle anlatim kapalıçarşının mercan kapısından çıkıyorsun düm düz gittikten sonra yol çıkıyo karşına o yolun karşısına geçip sol tarafta bisürü çantacıların bavulcuların falan olduğu sokak var ordan girersen sol tarafta kalıyor dükkan :) umarın düzgün anlatabilmişimdir gerçi eminönü taraflarına gidersen sorduğunda yardımcı olurlar sana :)