20 Mayıs 2010 Perşembe

ARTDECO Eyeshadow Base

Artdeco markası geçenlerde boyner ziyaretimde dikkatimi çekti.Ürünlerin tamamını incelemedim,sadece farlarının renk seçenekleri ve ışıltıları çok hoşuma gitti ayrıca refil şeklinde palet oluşturularak alınması çok güzel böylece istediğin renkleri alabiliyosun,tek refilin fiyatıda 16 tl.Aynı gün itsbeautyde dolanırken far bazının çok güzel olduğunu okudum ve bugün Forum İstanbula Boynere gittim almak için.Kremsi hafif simli bi yapısı var,farın rengini çok güzel veriyo,henüz göz makyajı yapmadım ama fark aşağıda.


7 değerli yorum:

LittleDumBlonde dedi ki...

benim de hep aklımda bu ürün almak kısmet olmadı ama, kullandıkça yorumlarını mrk ediyorum canım.

Tuğba dedi ki...

ooyy far bazı harika göstermiş far ın rengini ;)
Güle güle kullan şeker ;)

vivian dedi ki...

evet güzel bir marka iatedigin renke palet olusturabilmekte cok hos güle güle kullan

sunas_schminktisch dedi ki...

ooo süper arada baya fark var merak ettim bende şimdi.bende beyu far bazını kullanıyorum ama artık diğer markaların far bazlarınıda deneme vakti geldi bu yazıdan sonra ilk olarak bu markayı denicem...teşekkürler paylaşım için ;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

littledumblonde kullandıkça yorumlarımı paylaşıcam :)

ablacım teşekkür ederim :)

vivian çok teşekkür ederim :))

sunas_schminktisch rica ederim :) bunuda denemelisin, ben henüz makyaj yapmadım ama :)

mughetto dedi ki...

Ben de far bazı arayışındayım,inglot düşünüyordum ama bunun fiyatını da merak ettim,ne kadara aldın ?

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

mughettocum 20.75 tl fiyatı :)