8 Mayıs 2010 Cumartesi

Anneler Günü İndirimi

Zaruri ihtiyaçlarım olmasada bu indirimi kaçırmak istemedim :) Eşime ona yardım edeceğime söz vermiştim ama dayanamadım bıraktım onu mağazada tek başına koştum AVMdeki ablamın yanına :D Watsons ve gratislerde loreal,maybelline,rimmel %50 indirimi vardı (aklımda kalan bunlar)Bunlarda aldıklarım :
Maybelline colossal waterproof rimel (mac zoomlashımdan memnunum ama sanki artık akıyo gibi gözümden birde waterproof deniyim dedim bakalım sorun zoomlashımda mı :P)
Maybelline 120 pink fizz/rose fizz far
Maybelline concealer
Goldenrose 57 numara ruj (kalitesine bakmadan rengi için aldım)



10 değerli yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Harikalar güzel günlerde kullan canım, sarı tombul rimelden var bende çok memnunum^^

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

nah a perfect day çok teşekkür ederim :) rimel hakkında güzel bi yorum duymak sevindirdi beni :)

gnc dedi ki...

rujun rengi süpermiş güle güle kullan

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

gnc teşekkür ederim :)

yıldız dedi ki...

benimde ihtiacım yoktu ama indirimler beni deli ediyor:)
bende bu sarı tombuldan aldım çünkü çoğu yerde güzel sözler duymuştum. sonra pastel magic touch bi tanede maybeliine köpük allık :)
üle güle kullanalım zeynepcim;)ben bu kapatıcıyı bulamadım güzelmi ?

j.d. dedi ki...

aynı ruju bende aynı sadece rengi için almıştım :) kokusu pek hoş değil ama kalitesi idare eder ;)

fluffy dedi ki...

bugün indirimi duyunca bende koştum resmen :) watsons carrefour hepsinden nasplendim e süper oluyo bööle günlerden faydalanmak :) sende güle güle kullan cnm

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

yıldızcım teşekkür ederim :) sende güle güle kullan sür sürüştür aldıklarını :) maybelline kapatıcıyı ben çok seviyorum özellikle gözlerimin altına sürdüğüm kalem veya rimel aktığında temizleme şansım yoksa bu ürün çok güzel kamufle ediyo ve en açık rengini aldım aydınlatıcı görevinide görmüş oluyo benim için :)

j.d kalitesi söyledğin gibi idare eder :)

fluffy çok teşekkür ederim sende güzel günlerde kullan canım :)

prettyflowery dedi ki...

güle güle kullan cnımm
kapatıcıyı ben çok seviyorum da rimeli hiç sevemedimm :(

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

prettyflowery çok teşekkür ederim :) kapatıcıyı bende çok sevdim :)