9 Nisan 2010 Cuma

Yeşil-Pembe Makyaj Denemesi

Bu günlerde evde boş boş oturup sessizliğin tadını çıkarıyorum.Söylemeden edemiycem Ferhat Göçer'in yeni albümünü aldırdım bugün kocişe Ferhat yine yapmış yapıcağını harika bir albüm olmuş heleki son şarkısı Senede Bir Günle son noktayı koymuş.Şiddetle tavsiye ediyorum :)
Veeee yine,yeniden can sıkıntısından icra edilmiş bir makyajla karşınızdayım efendim :) Umarım beğenirsiniz...




6 değerli yorum:

xesrax dedi ki...

cnm çok hoş ve farklı olmuş,ellerine sağlık

Kamile dedi ki...

Cok guzel nlmus ya

Nah a Perfect Day dedi ki...

Makyajın geneli güzel, geçişlerde öyle ama kuyruk kısmı biraz keskin olmuş siyah farla kaş altı farını iyice blending etseydin daha cici olurmuş sanki(:

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

esracım teşekkür ederim canım benim :)

kamile çok teşekkür ederim :)

nah a perfect day teşekkür ederim :) kuyruk evet keskin oldu bu sefer ama benim hoşuma,normalde keskin gölgeleri hiç sevmediğim halde :) ama tavsiyeni değerlendiricem kesinlikle :)

gokcecik dedi ki...

Maşallah diyorum başka bişi demiyorum :| :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

bende teşekkür ediyorum gökçecim ve öpüyorum seni :D