12 Nisan 2010 Pazartesi

trendyol.com

http://www.trendyol.com/ artık herkes duymuştur sanırım.Bende bugün ilk alışverişimi yapmış bulunmaktayım vatana millete hayırlı uğurlu olsun :) Bu saat markasını ilk defa duydum açıkcası ama tereddüt etmedim,çok beğenerek aldım sizce nasıl ?

14 değerli yorum:

MoR KeLeBeK dedi ki...

çok süper duruyor. Zaten taşlı şeylerebayılıyorum bi de pembe oldumu tamamdır :)))
Güle güle kullan :)

Hedonist Queen dedi ki...

canım çok beğendim ya şimdiye kadar üye olma ihtiyacı hissetmemiştim ama bu süpermiş :)
benim hedonistqueen@gmail.com adresime davet yollayabilir misin?

muhendishi dedi ki...

canım çok hoş.ben de trendyolda bu saatleri çok beğenmiştim.iyi günlerde kullan=)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

mor kelebeğim çok teşekkür ederim :) bende taşlı saatleri çok severim

HedonistQuenn yolladım tatlım davetiye :)

muhendishi çok teşekkür ederim :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

rengi güzel duruyor, taşlı taşlı kolundaki halini beklyorum:)
keyifle kullan

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

modaeratörüm çok teşekkür ederim :) bende sabırsızlıkla bekliyorum gelmesini :)

yağmurvil dedi ki...

çok beğendim bend eama bakiye yetersiz dedi alamadım inş alabilirimm

gunesyuksel dedi ki...

BEN DE ben de ben de istiyorum zeynep bundan.. beyaz olsun ama :) nişalıma bı zahmet bı mail atıversene linkii:) yazın cok guzel kullanırsın. pudra-pembe cok moda zaten. gule gule kullan canım..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

yağmurvil kampanyanın bitmesine 4 gün var inşallah alırsın :)

güneşyüksel teşekkür ederim :) linki hangi mail adresine atıyorum :P

fashion house by zeto dedi ki...

Canım çok güzel güle güle kullan:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fashion house by zeto çok teşekkür ederim :)

Pell-in dedi ki...

bende beğenmiştim ama tuttum kendimi (: Fiyatına göre çok güzel

elif dedi ki...

canım çok beğendim güle güle kullan şimdiden,banada davetiye gönderirmisin eliffaraz@hotmail.com

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim :) davetiyeni gönderdim :)