15 Nisan 2010 Perşembe

Trendyol Hızı

Ayın 12sinde sipariş verdiğim saat bugün geldi!! Üstelik kampanyası bitmediği halde.Trendyolu cidden tebrik ediyorum ve bu kadar hızlı oldukları için teşekkür ediyorum.Eşimin elinde saat kutusunu görünce benim ona 1.5 hafta önce markofoniden aldığım saat geldi zannettim ama benimki olduğunu görünce küçük çaplı bi şok geçirdim :) Saatte tam tahmin ettiğim boyutta ve güzellikte çıktı.Eğer almak isteyipte almayan varsa kesinlikle alsın :)


11 değerli yorum:

fluffy dedi ki...

çok hızlılarmış gerçekten , çok güzel görünüyo güle güle kullan

PANDORA dedi ki...

aa ne çabuk gerçekten ,aldığının haberini yazan postunu okuyalı çok az olmuştu cidden :) saata te gerçekten resimdeki gibi..ben çok beğendim ,saate ihtiyacım olsa alırdım şahsen ,güle güle kullan canım :)

*♥*ÖzLeMe DaiR*♥* dedi ki...

çok güzelmiş güle güle kullan :)

Tuğba dedi ki...

Supeerr güle güle kullan Bacim.. Yakışmış bileğine rengide harika ;)

Tuğba dedi ki...

Supeerr güle güle kullan Bacim.. Yakışmış bileğine rengide harika ;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fluffy.pandora,özlem,ablacım çok teşekkür ederim :)

alliyah dedi ki...

saatine bayıldım.güle güle kullan

Myprincesss dedi ki...

Zeynepcimm saatinde senin gibi çok güzel canım bu güzel saat en mutlu dakikaları beraberinde getirsin...

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

alliyah çok teşekkür ederim :)

prensesim ne kadar güzel bi dilek bu :) çok teşekkür ederim :)

Lucy dedi ki...

Çok güzelmiş canım güle güle kullan hem spor hem de pırıltılı

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

lucy çok teşekkür ederim :)