22 Nisan 2010 Perşembe

Star City AVM

Yenibosnada yeni açılan avm eşimin işine ve evimize çok yakın olduğundan acaip mutlu oldum çünkü harika bi avm.Bugün eşimi iş çıkışı götürdüm acele acele bütün mağazalara girip çıktım (malum bugün aşkı memnu günü acele etmek lazımdı :) ) İnanılmaz güzel markalar uygun fiyata satışta.Forever new,beymen,prada,ysl,homeswethome,english home ve daha bi sürü birbirinden harika markalar var.Gitmediyseniz muhakkak gidip görün derim.Ben bugünlük forevernewden sadece bu tacı almakla yetindim :) Ortalıkta Mickey Mause gibi gezen birini görürseniz o benim :) Birde kocaman pullu fiyonklu broş vardı çooook güzel.Daha gözüme kestirdiğim bi sürü şey var tabi...

11 değerli yorum:

Sochic dedi ki...

ayyy cok cici tatlım güle güle kullan:)

cecilia dedi ki...

cnm tam olarak nerde ve nasıl gidlir, bende oraya yakın sayılırım da merak ettim.

Cilekli Sakiz USA'da dedi ki...

Cokkk begendim canim cok guselmis...Gule gule kullan!!!

Umut dedi ki...

Star city hepimize hayırlı olsun,yrn gidip göreceğim görmekle kalmayı belki azbişeylerde alırım, buarada tac güzelmiş güle güle kullan ;))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

cecilia yanlış bilgi vermek istemem ve ben normalde evimi bile tarif edemem ama şöyle söyleyim metrobüsten inince yenibosna minibüsleri var muhtemelen onlar gidiyodur yeride basınekspres yolu üzerinde kalıyor

sochiccim çok teşekkür ederim tatlım :)

çilekli sakız teşekkür ederim :)

umut teşekkür ederim :) zaten oraya gidipte boş çıkılmaz :)

aydilber dedi ki...

çok şık güle güle kullan

Nah a Perfect Day dedi ki...

çok güzelmiş^^
bende giderim bi ara bilgilendirme için thanks.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

aydilber teşekkür ederim :)

nah a perfect day rica ederim vee teşekkür ederim :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

Çok ciciymiş fiyonk :)

gunesyuksel dedi ki...

gecen gun saydım. 32 tane tacım var. 33. ye hayır demem.. öle bi illet bu:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

üfürükten prenses çok şeker fiyonk :)

güneşyüksel allah arttırsın maşallah :)