12 Nisan 2010 Pazartesi

Ne Giydim?

İnsanın bi fotoğraf çekeni olmayınca böyle oluyor işte :)





Gömlek:Batik

Yelek:İhraç fazlası satan bi mağaza

Pantolon: Stradivarius(paçası fermuar detaylı)

Bilezikler:Euro moda

16 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

o yelekten istiyorum!!!!!!!!!!! nirden buldun sen yaaaaaaa!!! dal gibisin ztn hain ne giysen yakışır :D ma$allahh!!

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sarı şekerim teşekkür ederim :) annemin evine yakın bi yerde ihraç fazlası satan bi mağaza var oraya ne zaman gitsem elim dolu çıkıyorum :)

alliyah dedi ki...

bende yeleğine bayıldım.giydiklrin çooook yakışmış.

♥sibelinsu♥ dedi ki...

çok hoş olmuşsun ..yelek de pantalon da süper yakışmış..:)

cicibebe dedi ki...

Allah'ım fizige bakkk ! maaşallah canım tütütü hakkaten ne giysen yakışır yani yoruma bile gerek yok ;)

aydilber dedi ki...

çok şık...yeleğe bayıldım...

fluffy dedi ki...

yeleğin detayları gercekten cok hoş

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

alliyah,sibelinsu,cicibebe,aydilber çok çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için :):)

CrescentQueen dedi ki...

Yeleğine bende bayıldım canımm ayy ne kadar zayıfsın sen öyle maşallah, tahtaya tık tık :) Ne giysen yakışır sana cnm ;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fluffy bende çok sevdim yeleğin zımbalarını :)

CrescentQueen canım benim çok teşekkür ederim güzel sözlerine :)

Sochic dedi ki...

maşallah zeynepcim harika bi fiziğin var mankenlere taş çıkarırsın çok da şık olmuşsun:)

AtolyeKedi dedi ki...

Renkler çok güzel ve çok yakışmış

PrenSes TaPŞİN dedi ki...

Bence de manken gibisin canım . ;)Çok güzel taşımışsın.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sochic teşekkür ederim tatlım :)

atolye kedi teşekkür ederim :)

Prenses Tapşin çok teşekkür ederim güzel yorumuna :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Sade ve şık olmuşsun canım

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

stildirektörüm teşekkür ederim :)