6 Nisan 2010 Salı

Menthol sevenler buraya :)

Ben menthollü şeyleri çok severim.Bu mendillede ablamın sayesinde tanıştım ve bayıldım resmen.Paketi açar açmaz harika bir menthol kokusu sarıyor,eğer sizde menthollü şeyleri seviyorsanız hemen alın bu ıslak mendilden :) Buarada ben gratisten aldım :)

5 değerli yorum:

cicikan dedi ki...

bizimde şampuanımız mentollü geçen görümcem saçını yıkadı kadıncağız başka birşey kullanmış diye çok korkmuş baktım bana sesleniyor bunun içinde başka birşey mi var diyee yandım diyor :))) Bende seviyorum canım bunu da deniyim kısa zamanda

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:)):)) yazın çok iyi oluyo ferah ferah.

aydilber dedi ki...

ben bayılırım mentole....şlk fırsatta deniyicem.paylaşım için teşkkürler

Tuğba dedi ki...

Bu ıslak mendil gercekten harika... Ferah ferah mis gibi kokuyor ;)

Pell-in dedi ki...

Bende UNİ'nin mendillerine abyılıyorum