21 Nisan 2010 Çarşamba

Mavi-Yeşil Makyaj Denemesi

Birbirine çok yakıştırdığım mavi ve yeşili birde makyajda denemek istedim.Sizce nasıl olmuş?
Kullandığım malzemeler

11 değerli yorum:

Kamile dedi ki...

Uyum super ama mavinin rengine bayildim super bi ton

cecilia dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık, farın pigmentleri çok iyi buarada pastelin metalik serisini edinicem ben de en kısa zamnda ;)

ChunLi Beauty dedi ki...

renkler sahane pastelin bu farlarından bende alıcam yaaaaaa :D güzel gözlü arkadasım yine cok yakışmıs sana mcxx

yıldız dedi ki...

renkler benim renklerim değil ama ne kadarda güzel yakışmış vallahi bayıldım.
gözlere ve kaşlarada maşallah
bende beklerim canım
yildizlimakyaj.blogspot

sevgiler

yıldız dedi ki...

renkler benim renklerim değil ama ne kadarda güzel yakışmış vallahi bayıldım.
gözlere ve kaşlarada maşallah
bende beklerim canım
yildizlimakyaj.blogspot

sevgiler

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

kamile teşekkür ederim mavinin tonu gerçektende çok güzel pembeylede çok hoş oluyor :)

cecillia çok teşekkür ederim :) renkleri beğendiysen kesinlikle almalısın pastelin bu farları çok kaliteli :)

busecim çok teşekkür ederim tatlım :) sende almalısın kesinlikle bu farlardan al ve yine harika makyajlar yap bizimlede paylaş :)

yıldız çok teşekkür ederim :) gelmez olurmuyum :)

muhendishi dedi ki...

mavinin tonu cidden bombaymış.makyajın da süper olmuşşş=)

whiterose dedi ki...

çok güzel olmuş çok yakışmış pastelin farları da çok iyimiş

hacerelçi dedi ki...

süper olmuş bayıldım tam benim göz rengim:))))

yesilerik dedi ki...

harika görünüyor sanırım birazda göz yapısının kaldırması lazım bu tarz makyajları

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

mühendishi çok teşekkür ederim :)

whiterose teşekkür ederim :) pastelin farları kaliteli ve güzel :)

hacerelçi teşekkür ederim :)

yeşilerik çok teşekkür ederim :)

Beğenmenize çok sevindim :):)