10 Nisan 2010 Cumartesi

Ivır zıvır toparlayıcı sepetler

Aynen başlıkta yazdığım gibi ben evdeki ıvır zıvır diye tabir ettiğim ürünlerimi sepet,kutu gibi şeylerin içinde muhafaza ediyorum.Gözümün önünde hiç bişey kalabalık yapsın istemediğimden aynamın önündeki parfüm,deodorant,krem gibi şeyler evlilik fuarından aldığım bu romantik desenli sepetimin içinde :) Çok seviyorum bu tarz sepetleri.



Bugünde gardırobumun içinde bulunan kemer,şal gibi şeyleri koymak için aradığım şirin,romantik desenli sepeti zara homedan buldum,artık herşey düzenli bi şekilde duruyor.Eğer sizde benim gibi bu tarz sepet kullanıyorsanız zara home'a uğrayın derim harika sepetler vardı :)

3 değerli yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Canım yeni keşfettim blogunu ve bayıldım.Yeni paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgilerimle

aydilber dedi ki...

BEN BU DAĞINIKLIK TOPLAYAN SEPETTELERE BAYILIYORUM.SİZİNKİDE ÇOK ŞIK

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

atolye kedi teşekkür ederim :)

aydilber teşekkür ederim,gerçekten çok kullanışlı oluyo sepetler :)