6 Nisan 2010 Salı

Happy Birtday Tuğbacımmm :)

Dün 05.04. ablamın doğum günüydü.Buluşmadan önce minik bir pasta alıp üstüne mum diktim ve sürpriz yaptım kendimce,sonrada bol bol aldığım hediyeyi överek sinir ettim kendisini hehehe Ablacım çok şanslısın çünkü benim gibi bir kardeşin var :P
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN!!

9 değerli yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

nice mutlu yıllar ablana:)

ChunLi Beauty dedi ki...

canım benim!!!!!!!! nice mutlu yaşlara!! bu yeni yaşında cok cok daha mutlu olursun canım Allah saglıkla sevdiklerinle beraber yaşamayı nasip etsinnnnnnnnnn ikinizide seviyorum :)

cicikan dedi ki...

nice mutlu yıllara ablana siz sevdikleriyle mutlu uzun seneler:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

modaeratorüm,busecim,cicikan çoook teşekkürler iyi dilekleriniz için :)

paşam41 dedi ki...

mutlu yıllar yeni yaşında herşey ama herşey gönlünce olsun.sevgilerle.

reyhan dönmez
rey_ka_ers@hotmail.com

paşam41 dedi ki...

mutlu yıllar yeni yaşında herşey ama herşey gönlünce olsun.sevgilerle.

reyhan dönmez
rey_ka_ers@hotmail.com

Tuğba dedi ki...

Busecim ve kızlar çok çok teşekkür ediyorum size :)
zeynepcim sanada ayrıca tesekkkurler bebek :) iyi ki varsın seni çok seviyorum ...

gokcecik dedi ki...

Tuğba ablacımm :) Bilmiyordum doğum günün olduğunu (facebook olmayınca kutlamalar aksıyor) Doğum günün kutlu olsun o güzel temiz kalbin hiç üzüntü,sıkıntı çekmesin sevdiğinle sevdiklerinle nice mutluu yıllara =)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Gökçecimmm ne kadar güzel dilekler bunlar :)