7 Nisan 2010 Çarşamba

Gri-Mor makyaj denemesi

Geçtim makyaj malzemelerimin karşısına can sıkıntısından makyaj yapim dedim aklıma gri ve morun nasıl bir uyum sağlıycağını görmek geldi ve işte sonuç,ben pek beğenmedim belki biraz özensizliğinden veya uygulama tekniğimden olsa gerek :/ Çok çalışmam lazım çooook :)


Kullandığım malzemeler







10 değerli yorum:

Tuğba dedi ki...

Güzel olmuş ben sevdim.. Biraz daha bol rimeli ile cok daha iyi gorunecektir hatta... Eline saglık ;)

xesrax dedi ki...

eline sağlık cnmm çok güsel olmuş :*

aydilber dedi ki...

ben çok hoş olmuşsunuz..göz makyajını çok severim

cemre dedi ki...

çook güzel olmuş gerçekten çok beğendim:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

tuğbacım,esracım,aydilber,cemre çok teşekkür ederim güzel yorumlarınıza :)

Kamile dedi ki...

Bence cok guzl olmus

LittleDumBlonde dedi ki...

aaa nie beğenmedinnn..ben valla beğendim, mor ve gri en favori ikilimdir, bak zaten her marka yanyana koyuyor onları. bence siyah liner daha dramatik bi goruntu yaratabilirdi, gumus rengi biraz açmış farın rengini :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

kamile teşekkür ederim :)

Little Dumble Blonde çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :) birdahakine kesinlikle siyah eyelinerla deniycem :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

göz altınada biraz uygulayıp aydınlatsan acaba daha mı bütünleşirdi

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

modaeratörcüm yorumun için teşekkür ederim :) yine deneme açamlı yaptığım bi makyajdı eksikleri siz tamamlıyosunuz iyi oluyo benim için :)