29 Nisan 2010 Perşembe

Doğum Günü Meyveleri :)

Doğum günlerini kutlamayı gelenekselleştiren,hediye vermeyi adet haline getiren zat-ı muhterem mekanın cennet olsun :) Henüz doğumgünüme 2 gün var ama doğum günüm meyvelerini erken vermeye başladı :) Bunlarda bana nakit olarak iletilen (annecim hediyesini almasına rağmen cebren ve hileyle kanına girdim :P ) şahsım tarafından alınan hediyelerim ne güzel dimi kendi hediyelerimi kendim seçtim :) Ayakkabılarla deve gibi olmama rağmen ilk görüşte aşk yaşadığımız için vazgeçemedim :)


19 değerli yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

2side harika görünüyor (:
Doğum günün şimdiden kutlu olsun canım^^

zeynep's butterfly dedi ki...

canım çok güzeller iyi günlerde kullan..

ChunLi Beauty dedi ki...

hediyelerinde pek şahane güle güle kullan canım!!
bu ayakkabılarla sakın yanıma gelme topuklarını kırarım :D ztn cok uzunsun :D

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

ayakkabılar süper görünüyor, keyifle kullan:)

cemre dedi ki...

canım ozaman şimdiden doğum günün kutlu olsun hediyeleri çok güzel özellikle ayakkabılara bayıldım:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

zeynep's butterfly teşekkür ederim :)

nah a perfect day çok teşekkür ederim :)

busecim teşekkür ederim canım :) :)) ben bu ayakkabılarla sadece senin yanına değil eşimin bile yanına gitmemem lazım o bile yanımda kısa kalıyo :D

modaeratörüm teşekkür ederim :))

cemre çok teşekkür ederim :))

M¥PriNcessS dedi ki...

İyiki doğmuşsun fıstıgım benim... O hediyeler nasıl bişiy ya bayıldım.. Hele ayakkabılar süper.. Ne onların markası şekerim.. Tam benlik... :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

prensesim teşekkür ederim :) ayakkabılar elle ;)

nar dedi ki...

İkise de harika valla:) Güzel günlerde kullan!

Sochic dedi ki...

canım cok şık güsel günlerde kullan ayakkabılar cidden süpermişşş

Cilekli Sakiz USA'da dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun (: nice guzel gececek yaslara..Ayakkabilr super ben de bu siralar taktim kirmiziya...

alliyay dedi ki...

hediyelerini iyi günlerde kullan.ayakkabını çok beğendi.MUTLUN YILLAR..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

nar çok teşekkür ederim :)

sochiccim teşekkür ederim tatlım :)

çilekli sakız teşekkür ederim ne güzel bir dilek bu :) ayakkabının rengi aslında tam kırmızı değil nar çiçeği :)

alliyay çok teşekkür ederim :)

Hedonist Queen dedi ki...

oy oy canım benim nice mutlu yaşlara gözü güzel, gönlü güzel arkadaşım :) süper şeyler almışsın çok yakışacak eminim :)

AtolyeKedi dedi ki...

Çok güzeller güle güle kullanın.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

hedonist Quenncimm canım benim çok teşekkür ederim :):)

atolyekedi teşekkür ederim :)

zuzu dedi ki...

Her ikiside cok bi guzelmis mutlu mutlu gunlerde kullan ama ayakkabiyi ayri begendim :)

cecilia dedi ki...

iyiki doğmuşsun zeynepcim doğumgünün kutlu olsun çok ciciler ayakkabı ise harikaaa güle güle kullan ;)

tuana'nın dünyası dedi ki...

nice mutlu yıllara
hediyelerine bayıldımmm
özlemm