6 Nisan 2010 Salı

Chunlimden Mim Var :)

Ben yine karabatak gibi bi görünüp bi kayboluyorum bu günlerde :) Yine evden 1 günlüğüne çıkıp günlerce gelmeyince bloğumuda ihmal etmek zorunda kaldım malesef :( inşallah telafi edicem :) Bu 'kısaca ben' mimide cevaplamakta geç kalınmış bi mim :( Chunlime http://chunlibeautyspot.blogspot.com/ ve http://hedonistqueen.blogspot.com/ teşekkürlerimi iletiyorum ve mime geçiyorum :)

DİKKAT ÇOOOOK UZUN BİR MİM :)

İsminiz: Zeynep :)
Yaşınız: 22(biyolojik) 16(ruh yaşım :P)
Mesleğiniz: Sağlık sektöründe bi çok pozisyonda çalıştım fakat şuan çalışmıyorum.
Boy: 1.81
Kilo: 57
Ayak numaranız: 40 (yere sağlam basıyorum)
Saç renginiz: Kahve
Göz renginiz: Kahve
Kaç kardeşsiniz ve meslekleri: 2 kardeşiz,bir tanecik ablam var,kendisi kereste müdürü olur :P Şaka şaka dekoratör
Babanız: Kendisi ilgi alanım dışında!
Annem: Bi reklam vardı ya küçük çocuk annesinin mesleğini sayıyodu,hem doktor,hem ahçı,hem ayakkabı bağlayıcı diye işte öyle,ev hanımı :)
En beğendiniz huyunuz: Çok gülerim bu huyumu çok seviyorum :)
Hiç sevmediğiniz huyunuz: Yalan SÖYLİYEMEME hayatta beceremediğim şey,doğrucu davutluk,kincilik ve ani sinirlenmelerim
Çantanızda mutlaka bulunmalı: Cüzdanım
Çantanızda asla bulunmaz:Çingene bohçası gibidir aslında ama dönem dönem ıslak mendil,selpak koymayı unuturum
Arabanızın markası: Eşimle ortak kullandığımız hyundai i30 umuz var
Hayalinizdeki araba: Beyaz bi Q7 isterdim kayınpederim aldı hevesim kalmadı :) Ama en büyük hayalim Escalade veya Navigatör
En sevdiğiniz yemek: Mantı,ve içinde mantar olan çoğu yemek :)
Hiç sevmediğiniz yemek:Bamya,türlü gibi yemekleri hiiiç sevmem.
En sevdiğiniz hayvan: Köpek ve kedileri çok severim
En korktuğun hayvan: Her türlü böcek
Kullandığınız parfüm: Lolita tabiki :)
Kullandığınız cilt bakım ürünleri: Dr.Murad,Neutrogena
Hergün mutlaka yaparsınız: Allah'a şükrederim
Hergün yapmayı ihmal edersiniz: Spor
Karanlıktan korkarmısınız: Bazen
Korkutmayı severmisiniz: Hayır
Giyim tarzınız: Kendimi nasıl hissettiğime bağlı ama çoğunlukla spor
Asla giymeyeceğiniz: Tayt,şalvar,tulum
Cep telefonunuzun markası: Samsung Corby
Bilgisayarınızın markası: HP
Karşı cinste aradığınız özellik: Esprili,enerjik ve etrafına neşe saçması
En sevdiğiniz oyuncu: Joseph Fiennes :)
Benzetildiğiniz oyuncu: Bergüzar Korel! :)
Film çevirmek istediğiniz bir ünlü: Kıvanç Tatlıtuğ (Sanat için herşeyi yaparım :P )
Hangi dalda sporcu olmak isterdiniz: Yüzme
En büyük hayaliniz: Çok yaşlanmadan yanımda sevdiğim insanla hayata veda etmek
Gerçekleştirdiğiniz bir hayal: Aklıma bişey gelmiyor :)
Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık: Adrenalinli spor dalları
Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık: Aklıma gelmiyor şuan :)


Bende bu mimi Neslime gönderiyorum http://nessecret.blogspot.com/ :)

7 değerli yorum:

cicibebe dedi ki...

sanat için heee hahahaha :D:D:D

ChunLi Beauty dedi ki...

hey maşallah boya bak kıskandım :D
:D güzel mim ya sevdim tanıyoruz böylece :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

cicibebe kesinlikle sanat için! :D

busecim :) bencede çok güzelmiş bu mim birbirimizi daha iyi tanımış oluyoruz :)

Hedonist Queen dedi ki...

ben de sana bu mmi göndermiştim bikaç gün önce yav :P

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

canımm özür dilerim :( internetten biraz uzak kalınca herşeyi takip edemiyorum görmemişim..

Hedonist Queen dedi ki...

hehe olsun tatlışım ben de kaçırıyorum hep bana gelen mimleri :)

Tuğba dedi ki...

Ne guzelmis bu mım ;)
netten çok uzak kaldım bu aralar ama bugun gözümden kaçmadın Zeyneb'im :)