12 Nisan 2010 Pazartesi

Beyaz-Gri Makyaj

Bugün uyguladığım göz makyajım, ben çok sevdim :) (kaşları görmezden gelin :) )

Kullandığım Malzemeler: Pastel beyaz far,clarise gri far,nars kapatıcı,everydays minerals peirl beige aydınlatıcı,avon eyeliner,mac zoomlash rimel

11 değerli yorum:

Kamile dedi ki...

Zeynep herzamanki gbi cokguzel makyajin. Cok begeniyrum makyaj deneyimlerini

PANDORA dedi ki...

sade ve hoş bir göz makyajı..kaşlarda gayet hoş ,sorun yok gibi görünüyor..:)eline sağlık ...

http://pandorabazaar.blogspot.com/

cicibebe dedi ki...

süper olmuş canım bayıldım ben :) yakıo valla kirpikler dee :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

kamile çok teşekkür ederim :)

pandora teşekkür ederim :)

cicibebe teşekkür ederim canım :)

ChunLi Beauty dedi ki...

cok güzel olmuş canım :) bu iri gözlere ne yapsan yakı$ır zaten :) Allah nazardan saklasın

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

busecim çok teşekkür ederim :))

Myprincesss dedi ki...

Çok beğendim bende canım böyle aydınlık göz makyajını çok begenıyorum sanada cok yakışmış ellerıne sağlık...

Sochic dedi ki...

çok aydınlık temiz bi makyaj olmş canım cok hoşş:)

AtolyeKedi dedi ki...

Çok güzel olmuş.

*♥*ÖzLeMe DaiR*♥* dedi ki...

very very nice :)

tubiss dedi ki...

vavv çok çekici olmuş çok beğendim bende yapıcam :))