10 Nisan 2010 Cumartesi

Ben....


Canım yiyecek bişeyler istediğinde vay etrafımdakilerin haline :) Yemek yerken heleki çok sevdiğim bişeyi yerken gözüm döner benim, yemek yerken muhteşem bi şekilde zevk alarak yerim ben! Sabah erken kalkmış olmama rağmen uykudan koltukta tam uykuya dalmak üzereyken birden gözlerim açıldı erik istiyorum diye,sakın aklınıza bu kız hamile diye gelmesin şuan için böyle bi plan yok zaten ben eriği çok severim :) Kocama söyledim maçı varmış beyfendinin gecenin bu saatinde ıssız bucaksız bu yerde,beni tek başına yolladı manava ;( (nasılda acındırdım kendimi ) Hiiiç üşenmedin kalktım gittim aldım eriğimi ekşi ekşi tuza bana bana yiyerek cumartesi gecesi keyfine keyif katıyorum :)) Herkese bol erikli günler :) İyi pazarlar!

9 değerli yorum:

Kamile dedi ki...

Ama zeynep cgm olmazki.Boyle insanin agzi sulandirilmazki .Ay canimmm nasil cekti erigi. Kocada yok sevglide ben kime aldiram :) afiyet olsunn benim yerime de ye

Ezgi dedi ki...

Bende bayılırım eriğe.Bugün aldım kavak yellerini izlerken keyifli oluyor:))

AtolyeKedi dedi ki...

Ay vallahi canımı çektirdin

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

kötüyüm ben kötüyüm :) Teşekkür ederim kamile bol bol yiyorumda inşallah sonuçları kötü olmaz :D

ezgi bende nette keyif yaparak yiyorum :)

Atolye kedi :( bu akşamın birde yarını var sık dişini :)

Sochic dedi ki...

ahhhhh zeynep yapma bunu kuzummm:)))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:)):)) sen öyleee güzel tatlılar yap bizi iştahlandır ben bi eriği koymuşum çok mu şekerim :D

zeynep dedi ki...

afiyet olsun canım, erik gibi güzel meyve var mıııı :):)
zeynepcim ben de 1 haftadır erik diye sayıklıyodum annemlerde hiçbi markette erik bulamamışlar. sonunda bugün annem bulmuş da almış getirdi. nasıl sevindiimm :) hemen saldırdım eriklere tuzlayıp tuzlayıp yedimm :)

Cilekli Sakiz USA'da dedi ki...

Ben de bayilirim erige :)Asla da usenmem ayni senin yaptigini yapabilirim...Ama maalesef burada salak Amerika'da yok erik diye birsey ....Canimda nasi istyor kac gundur sayikliyorum...Anneme buzluga at dedim haziranda yerim diye bakalim durursa oda...OFF olsada yesek!

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

zeynep afiyet olsun ;))

Çilekli sakız amerikada erik olmaması çok ilginç :D