16 Nisan 2010 Cuma

Bahar Temizliği


Bugün itibariyle bahar temizliği çalışmalarına başlamış bulunmaktayım!! Üstelik regli sancılarıma aldırmadan.Tamda resimdeki kadın modundayım :) Önce camlar silindi,pimapenler güzelce ciflendi,halıları yıkamaya vericektim sonra benim makinamın yıkama özelliği geldi aklıma akşam eşime kurdurdum ve salonun ilk halısını yıkadık biraz önce, daha 5 tane halı bizi bekliyor,tüller yıkanıyor...Sırada bazı duvarların silinmesi ve evin dip köşe temizlenmesi kaldı.Allah'ım güç ver bana :D

10 değerli yorum:

aydilber dedi ki...

KOLAY GELSİN...NEDİR BU KADINLARIN SIKINTISI BAHAR,KIŞ,BAYRAM,HAFTALIK SAYSAY BİTMİYOR...DARISI BAŞIMA AMA GÖZÜM YEMİYOR NEDENSE

MoR KeLeBeK dedi ki...

aynııııo bennnn...

duvarları sildirmek için yardımcıyı bekliorum.

ama ondan önce kaloriferleri artık tamamen kapatmak gerek...

nefret ettiğim o issss her yeri bulup bi şekilde giriyor deliriyorum...

kolay gelsin cnm...

cicikan dedi ki...

oh oh maşallahh :)) Bende başlıyacağım kızımın doğum günü var zaten mayısta biran önce heryer temizlenmeli :)) sana kolay gelsin canım

Tuğba dedi ki...

Ahh canimm benim ahh ev hanımı olmak zor.. Ama güzel seyler bunlar. Allah gücünü kuvvetini arttırsın. Kolay gelsiiin :)) optuumm

Lucy dedi ki...

Zeynepçim ne yaptın sen?? Yavaş yavaş yap, çok yormuşsun kendini anladığım kadarıyla. Annem bir kere öyle çok abartıp belini incitmişti. Dikkat et kendine;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

aydilber teşekkür ederim :) kadınların genetik bozukluğu olsa gerek bu temizlik aşkının :D

mor kelebeğim çok teşekkür ederim :) sanada şimdiden kolay gelsin canım :)

cicikan teşekkür ederim :) sanada kolay gelsin,kızınında doğum günü şimdiden kutlu olsun :)

Ah abla ahhh sorma hemde ne zor :D teşekkür ederim :)

cemre dedi ki...

ayyy kolay gelsin canım duyunca ben yoruldum valla allahtan ben bir ay öncesinden yaptım bahar temizliğimi:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

lucy çok teşekkür ederim :)dikkat etmeye çalışıyorum kendime :) işleri bi kaç güne yaydım aslında dinlene dinlene yapıyorum :)

cemre teşekkür ederim :)ohh ne güzel sen bitirmişsin mis gibi oturuyorsundur şimdi :)

ChunLi Beauty dedi ki...

Allah kolaylik versin bende tüllerimi yikamam lazim bi onlar kaldi :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

busecim teşekkür ederim :) oh ne güzel sende bitirmişsin tüllerin storlu değilse kolay ama storluysa allah sabır versin :D