12 Nisan 2010 Pazartesi

AlixAvien 123

Eskiden hiç sevmezdim bu tarz açık renk ojeleri ama son zamanlarda hoşuma gitmeye başladı.AlixAvien 123 numara ile yeni tanıştım,çok doğal bi ton ben çok sevdim :)

7 değerli yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Pastel tonlara bayılıyorum süpermiş gerçekten, güle güle kullan^^

Beyaz Büyü dedi ki...

tırnaklarının düzgünlüğünden midir nedir çok hoş gözükmüş oje..
bende pek sevmem bu renkleri (:

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Nah a perfect day teşekkür ederim :)

Beyaz Büyü teşekkür ederim :) rengin güzelliğindendir o :)

Myprincesss dedi ki...

Çok begendim çok severim bende nude tonları :)

yıldız dedi ki...

bencede çok tatlı durmuş bir tanecik alix avien im var oda tatlı bi gri :)
http://yildizlimakyaj.blogspot.com/

cemre dedi ki...

rengi çok güzelmiş ojenin bence sık sık kullan:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

prensesim bende severim nude tonları ama ojede daha yeni sevmeye başladım :)

yıldız teşekkür ederim :)

cemre teşekkür ederim bundan sonra kullanmayı düşünüyorum :)