1 Mart 2010 Pazartesi

YSL lip twins

İtiraf ediyorum bu rujun önce ambalajına vuruldum :) Almamdaki etken diyebilirim.Strawberryden aldım, türkiyede bu ürün 6 aydır yokmuş YKM ve Sevilin yalancısıyım.Gelelim rujumuza. 2 renkten oluşuyo fuchsia-orange. Renkler fotoğraftakilerden biraz daha canlı.Yumuşak bi yapısı var ve fırçası sayesinde sürümü çok kolay.Aynalı kısımın içinde kalıyo iki renkte, kapağı çevrilerek açılıyor (umarım anlatabilmişimdir).Kokuları tek kelimeyle muhteşem!Nemlendirmeside güzel ama kalıcılığı ile ilgili yorum yapamıycam çünkü sadece renkleri göstermek için sürdüm.Bu arada ben rujların renklerini göstermek için fotoğraf çektiğim sırada alt dudağımın yamuk olduğunu fark ettim :) Blog sayesinde resmen 21 yıl sonra ağzımın yamuk olduğunu öğrendim!Sağol blog iyiki varsın :D













21 değerli yorum:

mughetto dedi ki...

Aynı rujdan bende de var :) Heyo..
Güzel günlerde kullan.

Sochic dedi ki...

hımmmm ysl'nin ambalajlarına aşığım çok şık :) renkler süper dudak da şahane ne yamuğu allah iiliğini versn:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

mughetto teşekkür ederim :) renkleri süper ama dimi :)

sochiccim bu benim ilk YSL alışverişim ambalajları gerçektende süper! bu arada ağzım gerçekten yamuk ama fotoğraflarda doğru açıyı yakalamaya çalışıyorum o yüzden belli olmuyor :)

sELIFm dedi ki...

yaaa bende istiyorum bundan ambalaji cokk guzell benim zaten taintim var ama renkleride cok hosmus yaa :(

cecilia dedi ki...

evet bu rujun ambalajı çok hoş gerçekten fiyatlar biraz daha indirime girsin almayı düşünüyorum ben de, bu arada çok yakışmış ;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sELIFm ben aldığımda özel kampanyalıydı 25 tlydi bi bak istersen hala aynı fiyat mı? hem ucuz hem çok kaliteli,hemde 2 renk :) daha ne olsun :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

cecilia senin yorumunu görmeden yazmış bulundum :( çok teşekkür ederim dediğim gibi ben özel alımlar kampanyasından aldım şimdi baktım hala devam ediyor.ilgilenirsen bi bak istersen :)

Hedonist Queen dedi ki...

ahaha aynı yamuk dudak sendromu bende de var, dudak swatchı istenince ömürmden ömür gidiyo :D
ama böyle bakınca da hiç yamuk durmadı seninki gözüme, herhalde herkese kendisi öyle geliyo :)

sELIFm dedi ki...

suan siteye girdim fakat cikmam sanirim pahaliya mal olacak :))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Hedonist Queen ben bu açıyı yakalayana kadar canım çıktı :) doğrudan çekip koysam yamukluğunu görürsünüz :D

sELIFm bende demin açtım çileği eşime kadınlar günü hediyesi aldırmaya çalıştım :) yine YSL den farklı bi ruj saolsun müsrüflükle itam etti beni :D

FashioNordic dedi ki...

Bu ambalaja ve ruja bende bayiliyorum, cok kullanisli ve sik. Renkler cok yakismis ve dudaginda da bir yamukluk goremedim, gayet guzel gorunuyor.Gule gule kullan...

dramaqueen dedi ki...

bende de var aynısından ve aynı şekilde sadece ambalajı için almıştım. ama daha sonra renkleri de çok hoşuma gitti özellikel yaz için ideal;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

FashioNordic çok teşekkür ederim :)

dramaqueen teşekkür ederim canım renkleri bende çok sevdim :)

eb dedi ki...

çOK GÜZELMİŞŞ BAK AKLIMI ÇELDİNN (:

Fashion Mini dedi ki...

bu bu nasıl bir ambalajdırr çok güzel :) renkde çok yakışmış ;;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fashion mini teşekkürler :)

bugün tarafımdan kalıcılığıda test edilip onaylandı :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fashion mini teşekkürler :)

bugün tarafımdan kalıcılığıda test edilip onaylandı :)

ChunLi Beauty dedi ki...

zeynep yaa güldürdün beni agzımın yamuk oldugunu ögrendim demişssin neresi yamuk beeeeeeee :) cok güzelsin tatlım benim!! bu arada bu ürünü bende merak ediyordum gercekten cok ho$muş iyi günlerde kullan

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

canımm teşekkür ederim :) bu ruju ben çok sevdim ve kesinlikle tavsiye ediyorum :) ağzıma gelince gerçekten yamuk :) ama o açıdan çekmiyorum fotoğrafı :)

Alışveriş Manyağı dedi ki...

ben de kesinlikle bu rujdan istiyorum inşallah indirim devam ediyodur :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

dün baktım devam ediyodu :)