23 Mart 2010 Salı

Yeşil-Kahverengi Makyajım

Yine deneme amaçlı yaptığım makyajla karşınızdayım :) Pastelin 5li farından yeşil ve kahverengi olanı kullandım, devamı fotoğraflarda :)
Kullandığım Malzemeler
Pastel 10 numaralı 5li far,avon eyeliner,avon siyah göz kalemi,avon fırça ve mac zoomlash

Daha önce uyguladığım makyaj tekniğini kullandım yine.Göz dibine yeşil farı sürdüm

Bantı yapıştırdım ve kahverengi farı sürdüm

Renk geçişini yumuşatmak için renkleri karıştırdım

Eyelinerı sürüp bantı çıkardım

Ve rimelle makyajı bitirdim


14 değerli yorum:

Myprincesss dedi ki...

çok hoş olmuşşşş cnm...

ChunLi Beauty dedi ki...

ohee alt kirpiklere bak üst kirpiklerin kadar ma$allah :D Makyajın cok güzel olmuş canım renklerde favorim :D gözde koccemen zti ne yapsan yakı$ır güzel kuğuma :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

prensesim teşekkür ederim şekerim :)

busecim çok tatlısın ya! teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :) senin yaptığın şahane makyajların yanında hiç kalır benimkiler :)

EZGi :)) dedi ki...

zeynepciğim çok yakışmış canım gözlerin zaten çok güzel mahsallh canım sıcacık sevgiler

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

ezgicim çok teşekkür ederim :)

gokcecik dedi ki...

Harika olmuş ya ellerine sağlık zeynepcim :) Gerçi böyle gözlere herşey yakışır ya..

gokcecik dedi ki...

Harika olmuş ya ellerine sağlık zeynepcim :) Gerçi böyle gözlere herşey yakışır ya..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

gökçecimm teşekkür ederim tatlım :)

BAHAR dedi ki...

gerçekten güzel olmuş yeşil le kahvenin uyumu süper. Göz rengine uymuş.

Nah a Perfect Day dedi ki...

Canım renk geçişleri çok hoş olmuş gerçekten, karıştırıcı fırçan hangi marka, numarası ve fiyatı nedir? (:

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

bahar çok teşekkür ederim :)

nah a perfect day teşekkür ederim :) karıştırıcı fırçam profesyonel bi ürün değil :) avonun seneler önce 20 liraya aldığım fırçası :)

Adsız dedi ki...

Tatlım başarlı bir makyaj olmuş, ama sana naçizane bir tavsiyem var,eyeliner yerine kalem kullansan ve biraz fırçayla yumuşatsan çizgini daha da güzel olacak.liner çizgisi biraz sert gibi duruyor.:)))

Adsız dedi ki...

makyajlar çok guzel, fakat eyelıner surus teknıgıne de bayıldım bende böle ınce sevıyorum. nasıl surdugunuz resımlerle gösterebılırmısınız ?incelık ve seklı çok hosuma gıttı. tesekkurler;)

Zeynep dedi ki...

adsız teşekkürler eyelinerin sert hatlarını seviyorum ben :)

adsız teşekkürler,bant tenkniğini kullanarak sürüyorum eyelineri mavi pembe makyajımda anlatmıştım :)