30 Mart 2010 Salı

Romantik French

Tırnak stickerlarını çok sevdiğimden, beğendiğim olduğunda hemen alıyorum.Bu stickerı aldığımda frenchle çok yakışacağını düşündüğümden hemen uyguladım ve bana göre romantik bi görüntü ortaya çıktı :) Frenchte yine flormar 310 ve 016 uyguladım.

23 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

bende cok begendim :) tırnaklarda şahane olunca güzel bir görüntü ortaya çıkmış :D

aydilber dedi ki...

çok güzel olmuş dediğiniz gibi romantik olmuş güle güle kullanın

fashion house by zeto dedi ki...

Yaa ben çok beğeniyorum böle tırnakları benim tarzıma uygun uygun da şöle rock falan yazılı ya da gitarlı falan varmıdır acaba??:))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Sarı şekerim çok teşekkür ederim :)

Aydilber teşekkür ederim :)

fashion house by zeto bahsettiğin tarzda hiç görmedim ama siyah oje ve kürdan yardımıyla istediğin tarzda bişeyler yapılabilir belki :)

Cilekli Sakiz USA'da:) dedi ki...

Cok cici olmus ben de cok sewiyorum bu rengi ;)

fashion house by zeto dedi ki...

Sağol canım ben deniyim o zaman bi:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Çilekli sakız teşekkür ederim :)

fashion house by zeto denemelisin kesinlikle ben pek başarılı olamadığımdan hazır stickera kaçıyorum :)

nar dedi ki...

Çok güzel olmuş; romantik ve naif...

aydilber dedi ki...

SELAM BENYENİ BİR BLOĞ SAHİBİYİM BLOĞUMA İZLEYİCİ OLURSANİZ SEVİNİRİM

Sochic dedi ki...

wuuu çok şık:) hiç denemedim şu stickerları dayanıo mu bari yapışkanı bi kaç gün tatlım.tırnaklara dicek yok zaten

JaDe dedi ki...

süper olmuş canım, tırnaklar da çok güzel zaten. bu stickerları nerede bulabiliriz zeynepçim??

uğurlu gelecek dedi ki...

çok şık tırnaklarının çok güzel olduğunu daha önce söylediler mi:))

zuzu dedi ki...

Cok romantik tam ben =) Tirnak yapin cok guzel bu arada masallah =)

Zahir* dedi ki...

hemde ne romantik,uzun parmaklarına da cok yakışmış bu romantizm ,,,cok begendim canım n kısazamanda bende uygulayacagım :)

AyGün dedi ki...

ayy ne güzel:) nasil uclarını böyle ince düzgün çekiyorsun yaaa:O

Myprincesss dedi ki...

zeynepcim mükemmel olmuş tek kelimeyle :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

zeynep senın tırnakların yapısı zaten cok hoş ne yapsan kendini gösteriyor. dediğin kadar romantik olmuş bunlarda

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

nar çok teşekkür ederim :)

sochiccim teşekkür ederim tatlım,ben stickerı yapıştırdıktan sonra üzerine şeffaf oje sürüyorum 3 gün rahat dayanıyor

jadecim teşekkür ederim canım stickerları watsons,gratis gibi yerlerde bulabilirsin :)

uğurlu gelecek çok teşekkür ederim,evet söyleyen çok :D

zuzu çok teşekkür ederim :)

neslim çok teşekkürler tatlım,yap sende eminim çok yakışır :)

aygün senelerdir french yaptığımdan artık düzgün çekmeye alıştım :)

prensesim çok teşekkür ederim :)

modaeratörüm çok teşekkür ederim :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

aynen bende frenchden hayatta vazgeçmem kibar ve sade olmuş

serap dedi ki...

tırnakların ve ellerin güzelliğine mi atıfta bulunalım, zevkli oje seçimine mi; yoksa kıskanılcak derecede güzel stickerlarınla oluşturduğun romantizme mi? Hangisine söyle bakalım Güzel prensesim???

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

stil direktörüm teşekkür ederim :)

serabımm seni buralarda görmek ne güzel :)) teşekkür ediyorum canım benim iltifatların için :D

youknow dedi ki...

güzel olmus :d

Zeynep dedi ki...

teşekkür ederim :)