6 Mart 2010 Cumartesi

Ray-Ban is-ti-yo-rum

Bugün 212de dolaşırken optiğe bi bakim dedim bakmaz olaydım! bu raybanları görür görmez bayıldım çerçeveside beyaz olan modeli özellikle çok sevdim.Çerçevesi şeffaf renkli olan gözlüklerde var kiii..off diyorum hepsini çok beğendim :)Fakat daha önce göz hastanesinde çalıştığımdan anlaşmalı optikten bütün markaların gözlüklerini %50 indirimli alıyodum,ettikleri karları ve gözlüklerin asıl fiyatlarını kısmen bildiğimden bir gözlüğe 450 tl verirmiyim bilmiyorum :) Nolur birisi bana bunu hediye etse!!

7 değerli yorum:

sELIFm dedi ki...

gecen sene ben baymistim 400tl bu sene bayarmiyim sanirim bayicam :))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:)) bende bayıcak birini bulmayı ümid ediyorum :D

Alışveriş Manyağı dedi ki...

beyaz olanlardan ben de istiyorum ama sanırım o kadar para bayılamam :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sanırım bende yaz sonunu bekliycem :) indirim zamanını :D

JaDe dedi ki...

Ben de Tom Ford'a 450 baymıştım:P ama bu sene kendimi tutmayı düşünüyorum,Zeynep bu beyazı aklıma soktun ama çok güzellerrr

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

tom forda değer şekerim ;) bu beyaz benimde aklımdan çıkmıyo malesef gördüğümden beri :D

selmaninsepeti dedi ki...

Bir beyaz da ebn istiyorum ama çok pahalı yaa. bende indirimibekleyecem of offf