1 Mart 2010 Pazartesi

Paylaşmaya değer..

Bahsedeceğim konuyla ilgisiyi yok ama ayrı bir post yazmak istemedim.Bir önceki postumda sıkıntımdan bahsetmiştim ve bi çok blog arkadaşım sıkıntıma benimle beraber üzülüp telkinlerde bulundular.İnternet üzerinden hiç tanımadığımız halde birbirimizin üzüntülerine kayıtsız kalamıyorsak eğer bence insanlık budur.İnternetin böylesine güzel dotlar kazandırabileceğini hiç düşünmezdim...Güzel sözleriyle bana destek olan herkese çok çok teşekkür ediyorum...





http://mughettosatiyor.blogspot.com/ dan bahsetmek istiyorum.Sevgili mughetto tek başına başladığı dolap detoksuna ecem ile devam ediyor ve dükkanlarına çok hoş şeyler ekliyorlar.İlgilenenlere duyurulur :)

4 değerli yorum:

mughetto dedi ki...

İnceligin ve jestin icin cok tesekkur ederim :) Bloglardaki dayanisma gercekten taktire deger.. Boyle seylerle karsilastikca cok mutlu oluyorum. Sevgiler

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

rica ederim mughetto :) bu tarz dayanışmaların olması gerçekten çok güzel neticede hepimiz paylaşım için burdayız :)

sELIFm dedi ki...

internetten ,realda tanisamadigmiz cok insanla tanisiyoruz..iyi dileklerimizi birbirmize sunuyoruz ..can ciger olmak gerekmez bazen ama ictendir herkesin dilekleri bunu hissediyorum ben ..umarim hersey zamanla dahada iyi olur sevgiler...

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sELIFm kesinlikle öyle,can ciğer olunamaz internetten muhakkak ama içten bir dilek bile yetiyo...