1 Mart 2010 Pazartesi

Ne giydim?

Gri tişört ve bej UGGnin uyumsuzluğu ile karşınızdayım :) Evden çıkmadan ne giysem diye dolabın başında kara kara düşünürken elime ilk geçen şeyleri giyip çıktım.Tabi üzerimde trenchcoatımda vardı. Tişörtü daha önce bakırköy pazarında görüp beğenmiş fakat almamıştım geçen hafta gittiğimde yine gördüm ve bu defa kaçırmadım H&M marka ihraç fazlası satan bi tezgahtan aldım.İşlemeleri çok beğendiğimden detaylı fotoğrafınıda ekledim.Eğer pazara yolunuz düşerse kaçırmayın alın derim :)






Yüzümü kapattım çünkü hortlak gibiydim bugün :) makyaj yapmak hiç gelmedi içimden..

14 değerli yorum:

sELIFm dedi ki...

h&m in bu koleksiyonu cok hosuma gidiyor ...cok yakismis gule gule giyy..

Sochic dedi ki...

endamın yeter yürü be zeynebim:)

ChunLi Beauty dedi ki...

bu boya bu vucuda tabiri caizse cuval giysen yaki$ir :) bence kiyafetin cok güzel olmu$ canim fizikte on numara :D nazar degmesin tatlima

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sELIFm çok teşekkür ederim :) geçenlerde de bi mağazadan yine H&M nin 3 tl ye upuzun bi şalını aldım :)

sochiccim teşekkür ederim tatlım :)

busecim teşekkür ederim canım benim :) hepimize nazar değmesin inşallah :)

sELIFm dedi ki...

yaa biz burda h&m ucuz diye aliyoruz ama siz ordan dahada ucuza aliyorsunuz yani ama olmazki yaa oralara gelmek lazim :))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:)):)) üzerimdekinide 10 tlye aldım :D ama düşün hem türkiyede üretiliyor hemde hiç mağazası yok her istediğimizi bulamıyoruz ben denk geldikçe alıyorum :) siz şanslısınız yani :)):)

Hedonist Queen dedi ki...

ayy bu tshirtü ben de görüyorum hep hoşuma gidiyodu, çok güzel taşımışsın :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Canım teşekkür ederim :)

style m dedi ki...

ahhh h und m neler ettin bana .online sayfasina bile girmmememk icin zor duruyorum ya hastalik bu bende almadan cikilmiyor sanki ;(
ama cok cici duruyorsun uggy de uymus uyumlu seylerle tarz yapilmazki
sevgilerrr

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

style m alışveriş ruhun gıdasıdır :) çok çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

Alışveriş Manyağı dedi ki...

t-shirt güzel fizik güzel ikisi birleşince süper olmuş ;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Alışveriş Manyağı;çoook teşekkür ederim :D

Myprincesss dedi ki...

Hayatımmm cok ama çok hoş görünüyorsun ben seni izlediğimi sanarken izlemediğimi farkettim :) Ve hemen olaya el koydum artık gözüm üstünde şekerimmm... takipteyim :) :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

prensesim çok teşekkür ederim :) takip edelim birbirimizi şekerim :D