15 Mart 2010 Pazartesi

Mavi-Pembe makyajım

Deneme amaçlı yaptığım bi makyaj daha. Umarım beğenirsiniz :)

Kullandığım malzemeler


Pembe farı göz kapağımın dibine doğru sürdüm



Bantı resimdeki gibi farın ve eyelinerın kuyuruğunu yapacak şekilde yapıştırdım

Mavi farı sürdüm,fırçayla maviyi biraz yumuşattım ve renkleri karıştırdım


Eyeliner,rimel ve göz kalemiyle makyajı bitirdim..


16 değerli yorum:

Tenbel kız:) dedi ki...

cok guzel olmuw:) ellerine saglik:)
ama qaliba ust kipriklerinde mascara olmamiw:| banami oyle geldi aceba?:|

style m dedi ki...

ne guzel görunuyor

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

tenbel kız teşekkür ederim :) deneme amaçlı yaptığım için rimel sürerken çok özenmedim açıkcası ama herzamanki gibi sürdüm :)

style m teşekkür ederim renklerin uyumu benmde çok hoşuma gitti :)

Adsız dedi ki...

Zeynep,çok güzel olmuş.ellerine sağlık

Alliyah

Sochic dedi ki...

çok hoş görünüo tatlım kaşlarını kalnlaştırıosun sanırımm :) yakışmışşş kuzumaa

Adsız dedi ki...

rimel dışında herşeyi çok beğendim.göz makyajı yapıp foto çekmek ne zordur.
kullanılan malzemelerin markası nedir yazar mısın?aslı

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

alliyah çok teşekkür ederim canım seni burda gördüğüme çok sevindim :)

sochiccim teşekkür ederim tatlım ben kalın kaş hiç sevmem aslında kalınlaştırmıyorumda fotoğrafta öyle çıktı sanırım :)

aslı teşekkür ederim yorumun için :)
kullandığım malzemeler
pastel 61 numara ikili farı
givency 4lü farı(alalı 2 sene kadar olmuştur)
avon keçe uçlu eyeliner
avon göz kalemi
mac zoomlash rimel
ve avonun far fırçası

LittleDumBlonde dedi ki...

yorumlara katılıorum kirpikler dısında cok gusel onu da zaten acıklamıssın özenmedim die. gerci ben özensem de tüm kıllar bi o tarafa bi bu tarafa oluyor ya :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

LittleDumBlonde teşekkür ederim :)

genç bakış dedi ki...

Bu tonları bende çok severim . Bir ara bu tonları çok kullanıyordum. Harika görünüyo , Bu renkler sana yakışıyo bence . makyajında sıkça kullanmalısın.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

genç bakış çok teşekkür ederim,bende bu tonları ilk defa kullanmaya başladım ;)

ChunLi Beauty dedi ki...

renkerler cok yakı$mı$ :D kız ne kocemen gözün var senin ma$allah iri iri nazar degmesin :) far uygulama tekniginide cok sewdim :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

canımmm çok teşekkür ederim :) senin güzel gözlerinin yanında lafı bile olmaz ;)

EZGi :)) dedi ki...

zeynepciğim bayıldım buna mutlaka deneyeceğim
sıcacık sevgiler

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

canım beğenmene sevindim :) iki rengin uyumu çok güzel kesinlikle denemelisin :)

Kamile dedi ki...

Cok guzel ya bayıldım cok cok guzel olmvs