8 Mart 2010 Pazartesi

Mavi-mor makyajım

İndirimden aldığım pastel 61 numaralı farla renkleri denemek amaçlı bi makyaj yaptım.Daha önce kullandığım yeşil-bej olan pastel farla aynı yapıda.Normalde bu kadar renkli makyaj yapmam ama bunun renklerini çok sevdim metalik bi yapıda olmasıda ayrıca güzel.İki rengide bir arada kullanarak yapmaya çalıştım,umarım becerebilmişimdir :)

Kullandığım malzemeler ;





Önce bantımı yapıştırdım :) pastel 123 numaralı metalik beyaz farını kaş altına sürdüm(kaşları lütfen görmezden gelin :D )



Mavi rengi göz dibine,moruda gölge şeklinde sürüp renklerin birleştiği yerde avonun seneler önce aldığım (yukarıda resimde olan)fırçasıyla karıştırdım.Acilen inglot 600sdi sanırım fırçasından almam lazım!


Daha sonra everyday minerals pearl beige kapatıcısını,avonun keçe uçlu eyelinerını ,gözümün içine siyah avon göz kalemini,alt kirpik dibinede farın mavi rengini sürüp mac zoom lash rimelle makyajı biterdim.Söylediğim gibi ilk defa deneme amaçlı yaptığım bi makyaj oldu...






15 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

amanin renkler ne kadar güzel ne kadar güzel yapmı$sın :D uygulamalı resimlerde harika olmuş tatlım ellerine sağlık :)

//SECHHILL\\ dedi ki...

bende normalde renkli makyaj kullanmam ama bu renkler çok hoş çokta güzel olmuş =)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

busecim çok teşekkür ederim :) beğenmene sevindim,aşamaların bi kısmını çekmeyi unuttum :D

SECHHILLcim teşekkür ederim renkler gerçekten çok güzel beğenmene sevindim :)

MissEinstein dedi ki...

renklerin uyumunu cok begendim güzel gözlerine çok yakısmıslar maşallah :)

DKG'nün kutlu olsun :))

esroshumsu dedi ki...

100 izleyici yaptım cıkmadan blogunu hayırlı olsun nice 100lere inş :) misseinstein=esracaa

CrescentQueen dedi ki...

Canım ne kadar güzel yakıştırmışsın renkleri bak şimdi bende deneyeceğim :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

MissEinstein çok teşekkür ederim güzel yorumuna :) İlk defa kadınlar günü indiriminden yararlandım bundan sonra hep yararlanmayı düşünüyorum :D

esroshumsu sevgili 100.izleyicim çoook teşekkür ederim :)

CrescentQueen teşekkür ederim tatlım :) dene sende iki rengin uyumunu bende çok sevdim :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

MissEinstein ve esroshumsu aynı kişimi oluyo yani :) yeni farkettim :D

Betul dedi ki...

zeynep, renkler gercekten uyumlu olmus.bir de bir sey sorcam ben, once bantimi yapistirdin demissin ya, ne demek o , nasil bir sey :)

esroshumsu dedi ki...

evet canım benim 2 ayrı mailimden yazdım:) ben zaten izleyicindim esroshumsu da dgr gmail adrsimden üye oldum 99 da kaldıgını görünce 100e tamamlardım :)

esracaa.blospot.com benim

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Betülcüm çok teşekkür ederim :)Makyaj yapmadan önce gölge yaparken ve eyeliner sürerken kuyruğunu düzgün çekebilmek için bildiğimiz bantı yapıştırıyorum böylece düzgün oluyo kuyrukları :) bu yöntemi daha önce http://sechhill.blogspot.com/ ve
http://chunlibeautyspot.blogspot.com/ de görmüştüm canım :) kesinlikle etkili ve güzel bir yöntem :D

esracım tekrardan çok teşekkür ederim düşünceli davranışın için :)

Betul dedi ki...

hmm ilginc bir yontemmis:) tam kafamda canlandiramadim ama cok mantikli:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

betülcüm şöyle anlatim; kuyruğu nasıl yapmak istiyosan bantı o şekilde yapıştırıyosun ilk resimde bantı yapıştırma şeklime bi bak istersen daha iyi anlatmış olurum sanırım :D

Sochic dedi ki...

hımmm bayıldım renklere makyaja cok yakşmş tatlım devamnı bekliors:)morun rengi de dehşetmiş yani

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim canımm :) inşallah gelir devamı böyle güzel yorumlar aldıkça dahada özenicem gibi geliyo makyaj yaparken :)