8 Mart 2010 Pazartesi

Loreal Glam Shine

İndirimden rengini denemeye gerek bile görmeden aldığım glosum :) 6 saat kalıcılığını henüz test etmedim ama dudak makyajı temizleyicisiyle bile silerken baya zorlandım, yapısı özelliklede kokusu mükemmel.106 numara rengini ben çok sevdim uçuk pembe, resimde göründüğünden birazcık daha canlı bi renk..






11 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

rengi cok tatlı güle güle kullan esmer şekerim :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

mersi sarı şekerim :)

Sochic dedi ki...

cok güzelmiş kuzum güle güle kullan ben de fırsat bulsam kadınlar gnü ganimetlerni koycam ama:)

Hedonist Queen dedi ki...

ay çok güzel renkmiş canım iyi günlerde kullaN :)

sELIFm dedi ki...

6 saat olmasada uzun sure kaliciligi var bence guzel bi urun kullandim halada kullaniyorum gule gule kullan :))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Hedonist Queen teşekkürler canım :)

sELIFm teşekkür ederim,severek kullanmana sevindim açıkcası bu glossla ilgili hiç yorum görmemiştim :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sochiccim teşekkür ederim sende üşenme koy hemen ne ciciler almışsın bakalım :)

Myprincesss dedi ki...

çok güzel ve kalıcı bi parlatıcı hemen yok olmuyo ama biraz tuzlu indirimlerden almak lazım sadece..bende de var bu tonda ama numarası şuan aklımda değil severek kullanıyorum...sende güzel günlerde kullan bitanem...

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

evet canım pahalı bi ürün gerçektende,indirimde denk gelmesi iyi oldu.teşekkür ederim :)

keşfisina dedi ki...

rengi tam benlikmiş valla 6 saat kalıyomu hakikatennn ....?

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

keşfisina kalıcılığı uzun sürüyor ama tam olarak 6 saat tutmadım :)