15 Mart 2010 Pazartesi

İtsbeauty kozmetik organizer

Limango kampanyasından aldığım kozmetik organizerim nihayet bugün elime ulaştı.Alırken bölmerinin çok olmasına ve kullanışlı olmasına dikkat ettim.Devamlı kullanabileceğim makyaj malzemelerim organizerin içinde yerini aldılar :) Yanlız bi sorun var ne kadar düzenli durursa dursun kalabalık yapan şeylerin gözümün önünde durmasın hiç sevmem :/ aynamın önü dışında bi yer bulmam lazım :D






7 değerli yorum:

sELIFm dedi ki...

cok guzel ve kullanisli benim gibi duzen hastasi bi insan icin mukemmel görunuyor gule gule kullan :))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

canım teşekkür ederim :)

kupia papalina dedi ki...

Çok beğendim...Benimkiler o kadar çok dağınıkki...Sabahları aradığımı zor buluyorum://..Bayıldım buna...

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

kupia papalina gerçekten süper bi ürün :)

Beyaz Büyü dedi ki...

kutu gibi bir şeyin içerisine koyduğumuz zaman karıştırıyoruz bu gayet mantıklı bir şeymiş ((:

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Beyaz Büyü kesinlikle çok mantıklı derli toplu herşey aradığım ne varsa elimin altında çabucak bulabiliyorum ;)

asmabahce dedi ki...

tan ihtiyacım olan şey