23 Mart 2010 Salı

Givenchy 127 oje

Bu ojeden 2 tane aldım birine kendime diğerine blogtan hediye vermek için :) Ojenin rengine,yapısına,fırçasına kısacası herşeyine bayıldım!! Sürümü çok güzel ve koyu renk olmasına karşın çabuk kurudu.Resimde tek kat sürülmüş hali var ama tek kat bile rengini vermeye yetti.Çok hoş bi kırmızı-bordo rengi kesinlikle favori ojelerimden biri oldu.
Flashsız
Flashlı

5 değerli yorum:

Sochic dedi ki...

renge gelll:) bayıldım canım tek kat olmasına rağmen süper görünüo ee Givency farkı dielim dmi:O tırnaklar da mükemmel ben böle küt törpüleyemiorum:P

Adsız dedi ki...

bende çok beğendim.tırnaklarda canlı renkleri çok seviyorum.senin ellerinede çok yakışmış zeynepcim.

alliyah

*♥*ÖzLeMe DaiR*♥* dedi ki...

rengi çok güzelmiş (:

alliyah dedi ki...

benim yorumlarım çıkmıyor:((

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sochiccim teşekkür ederim tatlım ben senelerdir bu şekilde törpülediğimden alıştı artık tırnaklarım :D

alliyahcım teşekkür ederim canım :) yorumların çıkıyorda ben bi kaç giremediğimden geç yayınlayabildim.

özleme dair rengini bende çok beğendim :)