12 Mart 2010 Cuma

Çantamın içindekiler mimi

Yerli Miranda Esracım http://budabenimasalim.blogspot.com/ beni mimlemiş :) Bilgisayarın başından kalktım çantamın içindekileri döktüm ve fotoğrafını çektim normalde hep büyük çanta kullandığımdan gereksiz şeyler olurdu çantamda ama bi süredir bambiden yeni aldığım bu küçük postacı çantaya takılmış durumdayım,acaip rahat ediyorum bu çantayla.Gelelim içindekilere...




Çanta küçük olunca içindekilerde az oluyor,vivident naneli sakız,watsons pudralı kağıt,dove el kremi çanta boyu,YSL rujum,dalin kolanyalı mendilim,lolita parfümüm çanta boyu,cüzdanım,tel toka ve arabanın yedek anahtarı (araba eşimde olmasına rağmen yedek anahtar niye benim çantamda anlamadım:D )Cep telefonum ve evin anahtarıda dışarı çıkarken çantamdaki yerini alıyor :).Allah'tan büyük çanta kullandığım dönemde gelmedi bu mim yoksa çingene bohçası gibi bi sürü şey dökülürdü ortaya :P
Bende bu mimi prensesime http://princesss06.blogspot.com/ gönderiyorum.

1 değerli yorum:

Tenbel kız:) dedi ki...

hehe benim cantama ne kadar cook benziyo yaa:)))