25 Mart 2010 Perşembe

Ben bu günlerde...

... annem ve kayınvalidem aynı anda evlerini taşıyorlar onlara yardım etmeye çalışıyorum elimden geldiğince, benim evimede yeni mobilya geldi henüz geldiği gibi duruyor :/ 2 gün önce 1 günlüğüne kalmak için çıktığım evden bugün anca dönebildim düşünün 3 gündür aynı kıyafetlerle dolaştım! Günü ikiye bölüyorum sabah birine akşam birine yardım etmeye çalışıyorum :) Yarın yine gidicem.Allahtan annem ve kayınvalidemin evleri birbirine yakında rahat rahat gidip gelebiliyorum(ben halkalı,annem çamlıca,kayınvalidem ümraniyede oturuyor) ve yine Allah'tan kocam arabayı bırakıyo ve yine Allahtan koca arabayı bırakmadığı zamanlar kayınvalidem getirip götürüyo :) Çeneme vurdu farkındayım ama napiimmm.

Kıssadan hisse yorumlarınızı geç yayınlarsam veya cevap veremessem sakın yanlış anlamayın yorgunluktan bilgisayarı gözüm bile görmüyor.Biraz önce yorumları okurken çok mutlu oldum öyle güzel şeyler yazmışsınız ki hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Veeee özlem duyduğum güzel bir resimle yazımı sonlandırıyorum.Biran önce yaz gelsin ve artık tatile gitmek istiyorum!!!!!!!

2 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

canim benim Allah kolaylik versin sana ikisininde ayni anda ta$inmasi kötü olmu$.. kendine dikkat et canimm

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

amin canım,çok teşekkür ederim :)