1 Mart 2010 Pazartesi

Bana dair...

Allah'ım nolur mart kapıdan baktırmasın kazma kürek yaktırmasın...Cuma gününden beri zaten uzun zamandır uğraştığımız problemler arasına eşimin hastalığıda girmiş bulundu.Allah'tan önemli birşey yok şimdilik ülser teşhisi kondu bugünde patoloji sonuçlarını almaya giderken mart ayına girdiğimiz kafama dank etti birden :) 2010 a girdiğimiz yetmezmiş gibi birde marta girdik yahu ne çabuk.Bir yandan zaman çabucak akıp gitsin istiyorum dertler unutulsun,yeni yaşamlar kurulsun...Bir yandan da zaman hiç geçmesin istiyorum,anlıycağınız kendimle çelişki içindeyim :) Vee artık sıcak havalar gelsin istiyorum,lahana gibi giyinmekten nefret ediyorum, kot ve thsirt ikilisini özledim :) Umarım martın gelişi daha da soğuk havaları getirmez,daha fazla davetsiz misafir gelmesinnn sıcak havalar gelsinn :)

13 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

ay canım benimm Ablanda rahatsız simdi e$inde rahatsızlanmış cok üzüldüm.. Allah acil şifalar versin..
Bu davetsiz misafirleri hepimizden koru yarabbimmm!!

CrescentQueen dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım eminim eşin kısa zamanda sağlığına tekrar kavuşacaktır hem zaten demişsin çok önemli değil hastalığı diye, mart ayı geldi evet yaa çok çabuk heçiyor zaman bende anlamıyorumn :///

''çokoprenses'' dedi ki...

bence de,havalar bu şekilde çok güzel gidiyo.kar-kış tekrar geleyim demesin.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

busecim amin.yinede allah dermanı olmayan dert vermesin diyorum..

CrescentQueen teşekkür ederim canım evet çok öenmli değil allaha şükür :)

çoko prensesim bencede bu şekilde gitsin hep havalar :)

sELIFm dedi ki...

herkesin sagli yerinde olsunda ,halledemiyceginiz problem kalmaz ..acil sifalar diliyorum ..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

haklısın sELIFm,teşekkür ederim..

JaDe dedi ki...

Zeynepçim çok geçmiş olsun umarım güzel haberler alırsınız, hava konusunda da aynı fikirdeyim, zaten kışı hiç sevmem, lahanalıktan ben de çok sıkıldım:/

Sochic dedi ki...

tatlım geçmiş olsun umarım en kısa zamanda düzelir herşey:) havalar için aynısını ben de düşünüorum bahar ayları her zman favorim:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

jade,çok teşekkür ederim :)

sochiccim teşekkür ederim canım :)

burdanda anlaşılıyor kii bahar gelsin biran önce!! :D

genç bakış dedi ki...

geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum.O ülser sorunu bendede var ama tedavisini düzenli sürdürürse kaısa zamanda düzelir inşallah.Havalara gelince hepinizle yanı fikirdeyim.Şu anda harika gidiyo ve umarım bozulmaz.Sevgiyle,sağlıcakla kal.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

genç bakış iyi dileklerin çok teşekkür ederim,inşallah atlatırız bu hastalığı :) güneş yüzünü biraz daha gösterse süper olucak :)

genç bakış dedi ki...

merhaba zeynep'cim
ülser için meyan kökünün iyi geldiğini biliyorum,hatta meyan kökünü araştırıp bilgiyi sayfamada koydum.Yararları ve zararları orada yazıyo.arama butonuna ülser yazarsan çıkacaktır.Bir göz at istersen ;)
Belki faydasını görürsünüz,bende kullanıyorum.Sevgilerrrr

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

çok teşekkür ediyorum bu bilgi için ve hemen bakıyorum :)