12 Mart 2010 Cuma

Altın sarısı - kahverengi makyajım

Pastel 10 numaralı 5li paletiyle yaptığım makyajım. Yerli markalar içinde en beğendiğim marka.Farlarının sürümü,kalıcılığı,renkleri çok güzel.10 numaralı paletteki renkler tam benlik en sevdiğim renklerden oluşuyor ve kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.




Kullandığım malzemeler.Gölgeyi yaparken ve eyelinerı çekerken kuyruğunun düzgün olması için yine bant kullandım :) Sizce nasıl olmuş?

Pastel 5li palet 10 numara-Avon siyah göz kalemi-Avon eyeliner-Mac zoomlash rimel-Nars Kapatıcı-Everydays minerals peirl beige kapatıcı,aydınlatıcı.



16 değerli yorum:

Tenbel kız:) dedi ki...

cok guzel:) benimde en cok kullandigim reng ama bandi nasil kullaniyorsuz onu anliyamadim:| cunki bende eyeliner kullanmak istiyom ama hep bawarisiz oluyom:(

ChunLi Beauty dedi ki...

oy oyy ne kadar güzel olmuş!!! renklerde pek güzel pasteli bende yeni yeni keşfediyorum oldukca iyi ürünleri var:) Ellerine saglık canım ben cok begendim

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Zeynepp o örtüyü çanta yapasım geldi H&M de gördüğüm çantaya cok uyardı:P

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

tenbel kız bantla ilgili chunliciğimin detaylı bi yazısı vardı resimli istersen ona bakarsan çok daha iyi anlarsın :) bantı eyelinerı çekiceğin şekilde gözünün kenarından kaş bitimine gelicek şekilde(o kadar uzun olmasına gerek yok tabi ben anlatabilmek için oyle tasvir ettim) yapıştırıyosun ve eyelinerı istediğin şekilde sürüp bantı çıkarıyorsun böylece eyeliner düzgün bi şekilde sürülmüş oluyor..

busecim beğenmene çok çok sevindim çok teşekkür ederim,pastelin farlarından çok memnunum bende..

modaeratörcüm hmde bu desenli çantama varmış :) bakırköy pazarından almıştım bu örtüyü :D

Tenbel kız:) dedi ki...

hmm tewekkur ederim:) yaaa bi wey sorcam sende kina gecesinde okunan warki varmi? mp3 olarak?:|

Eda dedi ki...

Canım ne güzel olmuş, tonları bende çok severim, pastel hiç denemedim bi bakayım..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

tenbel kız rica ederim :) kına gecesinde okunan türküyü sordun sanırım bende yok ama internetten indirebilirsin ;)

eda teşekkür ederim,bende kahverengini çok severim ama uzun zamandır yapmıyordum ama bu paleti alınca yapmaya başladım :)

Tenbel kız:) dedi ki...

ya valla aradim bulamadim yaaa:(

Sochic dedi ki...

wawwww bence kahveler,yeşiller,doreler senin tonların tatlım cok beğendim gölgen inanılmaz olmuş. ben gözm kapalı resm çekemiorummm:))) nası beceriosun:)

Sochic dedi ki...

wawwww bence kahveler,yeşiller,doreler senin tonların tatlım cok beğendim gölgen inanılmaz olmuş. ben gözm kapalı resm çekemiorummm:))) nası beceriosun:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

tenbel kız; linevire diye bi program var istersen onu indir bilgisayarına ordan bulabilirsin

sochiccim çok teşekkür ederim tatlım :) vallahi gözümü kapıtıyorum çekiyorum resmi :D

Beyaz Büyü dedi ki...

Mavi ve pembenin yanında bu tonlar sana daha çok yakışmış..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Beyaz Büyü çok teşekkür ederim ;) doğal tonlar herzaman daha kullanışlı oluyor benim içinde:)

özlem dedi ki...

super olmuş..eyelınerı nasıl çektıgınızı anlatabılırmısınız incecık ve çok duzgun bı hat olmus.tesekkurler

Adsız dedi ki...

eyelınerın kuyruk kısımlarını nasıl esıt yapıyorsunuz? ıkı gözun kuyrugu da çok muntazam. tesekkurler

Zeynep dedi ki...

özlem çok teşekkürler,eyelineri bant tekniği ile çekmiştim bu makyajımda mavi pembe makyajımda anlatmıştım oraya bakabilirsin :)

adsız her iki gözümede kaşımı hizalayarak düzgün bi şekilde bant yapıştırarak çekmiştim eyelineri mavi pembe makyajımda anlatmıştım bakabilirsin oraya :)