8 Mart 2010 Pazartesi

100.izleyici


Sevgili esroshumsu beni 100.izleyiciye ulaştırdı :) Bim bam bommm benimde artık 100 izleyicim var :) Veee en kısa sürede adeti bozmayıp bi hediye çekilişi düzenlemem gerekiyor. Bunun için hediye alma çalışmalarına başlamam lazım :D

9 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

tebrik ederim canımm!! Nice yüzlere in$allah :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

canımmm çok teşekkür ederim :)

JaDe dedi ki...

tebrikler Zeynepçimm, ben de 100e doğru gidiyorum, ilk hediyeler senden daha sonra benden inş.:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

canım teşekkür ederim :) inşallah ama ben tanıdığım birine bile hediye alırken çok zorlanırım şimdi ne yapıcam bilmiyorum :D

Sochic dedi ki...

tebrik ederim canım nice 100lere:) darısı başımaaaa:P

Hedonist Queen dedi ki...

oo tebrik ederim tatlım :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sochiccim teşekkürler tatlım,amin amin darısı başına :D

Hedonist Queen teşekkür ederim canım benim :)

Tenbel kız:) dedi ki...

hehe tebrik ederim canim:) aaa senin gibi weker blog sahibinin daha yenimi 100 izleyici oluyo?:O awk olsun okumuyanlara:S HIH kendileri kayb ediyo:))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

tenbel kız çok teşekkür ederim :) esprili yorumuna da çok güldüm :D