26 Şubat 2010 Cuma

zor günler

Bu aralar ailece çok zor günler geçiriyoruz.Hayal kırıklıkları,anlamsızca sarfedilen sözler ve birsürü saçmalıklarla dolu çok zor günlerdeyiz.Bu nedenle ne internete girebilecek moral bulabiliyorum kendimde ne de yapacak başka birşey.Yaz sonunda başlayan türlü sıkıntılar hergeçengün katlanarak çoğalmaya devam ediyordu zaten ve bir yenisi daha eklendi,herkes de farklı farklı yaralar açıcak cinsten.Kafamı bile toparlamakta zorlandığım bi dönem olduğundan kendimde buraya giripte paylaşımda bulanabilecek gücü bulmakta zorlanıyorum.Bu yüzden gelen yorumları geç görüp geç yayınlarsam sakın yanlış anlamayın...

13 değerli yorum:

Tenbel kız:) dedi ki...

of canim of:( oyle iyi anliyorumki wu halini:( benim erkek arkadawimin aileside aynen bu durumda.eee onlarin durumu kotuye gidince bana da dokunuyor o yuzden bende cooooook kotuyum:( gittikce dahada kotuye gidiyo her wey ama ne bilim bi umid var:( Inwallah her wey duzelir canim:( Allah her kesin yardimcisi olsun.Amin:(

sELIFm dedi ki...

yazini okuyunca cok uzuldum umarim hersey biran önce ve acilen duzelir :((

Fashion Mini dedi ki...

blogunu yeni keşfettim ama yazını görünce şunu söylemek istedim..
İçinden bir ses sana hep ; iiol,mutlu ol bunların hepsi geçici atlatıcaz desin...

Fashion Mini dedi ki...

blogunu yeni keşfettim ama yazını görünce şunu söylemek istedim..
İçinden bir ses sana hep ; iiol,mutlu ol bunların hepsi geçici atlatıcaz desin...

Hilal123 dedi ki...

Zeynepcim sen güclü kizsin herseyin üstesinden gelirsin. Kendine güven, sonradan pisman olunmayacak seyler söylenilmedigi sürece hic üzme kendini, eger üzülüyorsanda cok düsünmemeye calis...

''çokoprenses'' dedi ki...

:(( geçmiş olsun diyim canım.inşallah en kısa zamanda kafanı toparlarsın,moralin de yerine gelir.

Sochic dedi ki...

tatlımmm umarım herşey en kısa zamanda yoluna girer tatlım, içini ferah tut herşeyin gönlünce olması dileğiyle. en iisini hakediosun zeynepcim:)

uyduruk prenses dedi ki...

geçmiş olsun cnm,hersey yoluna girer sıkma canını:)

style m dedi ki...

zeynepcigim ,hersey geciyor ama fazla üzülerek sadece kendine yapiyorsun.denenmis ve onaylanmis bir fikirdir.mutlu ol cünkü kendini mutlu etmek iyi dusunuerek senin elinde,sevgilerle

EZGi :)) dedi ki...

zeynepcim yazdıklarını okuduktan sonra çok üzüldüm umarım canım herşey bir an önce düzelir sıcacık sevgiler

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

tembelkız,selifm,fashionmini,hilal,çokoprenses,sochic,uyduruk prenses,style m,ezgi güzel yorumlarınızla verdiğiniz destek için ayrı ayrı çok teşekkür ederim...

M.rolez dedi ki...

you have a stylish blog !! love it

Xx

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

M.rolez thank you :)