8 Şubat 2010 Pazartesi

smoke eyes makyaj denemem

Gri tonlarında farları çok seviyorum ve devamlı kullanırım ama bu şekilde ilk kez yaptım.Göz dibine clarinsin simli gri farını sürüp daha koyusu ile geçiş yaptım (fotoğraflarda pek belli olmuyo malesef:( ),flormar keçe uçlu eyeliner,yine flormar beyaz göz kalemi ve mac zoomlash kullandım.








.

10 değerli yorum:

Sochic dedi ki...

zeynepcim özlettn kendini:) çok güzel bi makyaj olmuş kirpikler de dehşet maşallah uzun uzun:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

canımmm teşekkür ederim bende sizleri özledim valla gelir gelmez ilk işim bloglara bakmak oldu ;) senin kadar güzel makyaj yapamasamda idare eder işte :)

PGAAOA dedi ki...

Kaşlar, gözler, kirpikler mutheşem maşallah..Ama makyajı beğenmedim canım, kenarları çok kesik olmuş, eyeliner çok net değil gibi. fotolardan da öyle çıkmış olabilir tabi. Sevgiler.

ChunLi Beauty dedi ki...

elin alıştıkca daha iyi yapıyosun tatlımm!! Sohicin dedigi gibi kirpiklerinde ma$allahı var :)

Gizzy dedi ki...

makyaj çok güzel olmuuş:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

PGAAOA teşekkür ederim canım,kenarları kesik olarak belirttiğin kısım sivri oluşundansa o şekilde daha çok hoşuma gidiyoama kısa oluşundansa bu benim makyajda yaptığım hatadan kaynaklanıyodur :) eyeliner konusundada haklısın ancak yakın çekimlerde net belli oluyor

busecim teşekkür ederim canım seninkilerinde maşallahı var ;)

Gizzy çoook teşekkür ederim :)

cansudere dedi ki...

çok güzel olmuş canım.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim canım :)

é L L a dedi ki...

makyajinda gözlerinde cok guzel maasallah.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

ella teşekkür ederim :)