8 Şubat 2010 Pazartesi

Sepet Süsleme

Bugün evlilik fuarında soygür nikah şekeri tasarım firması dikkatimi çekti.Ürünlerine bakmak için gittiğimde süslemelere bayıldım,ücret karşılığı almak istediğimi söyleyince herkese vermediklerini bu işi yapanlara verdiklerini söylediler bende evimde dekorasyon amaçlı kullanmak için almak istediğimi söyleyince görmüş olduğunuz yıldızların,kartanelerinin,anahtar şekillilerin bisürü olduğu paketi hediye ettiler :) Burdanda tekrar teşekkürlerimi iletiyorum.Mahçubiyetle beraber hediyeyi kabul ettim ve resmen çocuklar gibi sevindim.Belki araştırsam bulabilirdim benzerlerini ama bunları görür görmez çok sevdim ve anında benim olmasını istedim :) Veee fuar çıkışı doğruuu koçtaşa gidip silikon tabancası aldım bu süsleri yapıştırmak için baya bi fikir var aklımda en kısa zamanda uygulamak istiyorum.Gözüme ilk takılan ikeadan aldığım banyomda duran bu sepet oldu aslında çok basit ama ben sonucu beğendim sade bi sepet bu şekilde çok daha şık oldu.


.

4 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

yıldızlar çok güzel olmu$ canım :D güle güle kullan :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim busecim :)

cansudere dedi ki...

gerçekten hoş olmuş.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:)) :)) beğenmenize sevindim teşekkür ederim