20 Şubat 2010 Cumartesi

makyajda yağ emici kağıt

Başlık doğru oldu sanırım :/ Bu ürünü ilk defa http://www.itsbeauty.com/ da duydum.Makyaj yaptığımızda terlediğimiz zaman yağlı ve parlak bi görünüm meydana geliyor yani bende böyle oluyor :) Özellikle yazları bu durum feci bi hal alıyo! bu durumlarda bu kağıtlar en büyük kurtarıcımızmışda benim haberim yokmuş.Dün watsonsa uğradım ve ilk işim bu kağıtlardan almak oldu.Hafif pudralı yapısı sayesinde makyajada zarar vermeden bu görüntüyü yok ediyor.Kesinlikle etkili ve güzel bi ürün fiyatıda 3.5 tl gibi bişey watsons marka ve içinde 66 adet var.Aşağıda resimlerde uygulanmış halide var ne kadar etkisi olduğunu görmeniz açısından..






15 değerli yorum:

eb dedi ki...

ne gzlmiş,tam bi kurtarıcı ;)

CrescentQueen dedi ki...

Bende hep alacağım bundan diyorum ama unutuyorum almayı, daha bu hafta içi watsonsa gidip bir sürü pamuk, mendil falan almıştım.. Bu arada watsonsın disk şeklindeki yuvarlak makyaj pamukları harika!! ipek gibi, denemediysen öneririm ;) Neyse haftaya tekrar giderim artık bu powder paperlardan almaya :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

eb; gerçekten kurtarıcı bi ürün :)

CrescentQueen; bidahaki gidişine kesinlikle almalısın canım unutma :) disk pamuklarımda yeni bitti henüz almadım tavsiyeni değerlendiricem kesinlikle ;)

sELIFm dedi ki...

bunu duyduguma sevindim ve alincaklar listeme ekledim benimde senin gibi ayni problemim var ama artik cözumude olduguna göre sinir yok :)

Sochic dedi ki...

ayyy bu tam benlik desene:) ayna gibi parlıo cildim malum karma, hemen aliim ben de.disk pamukları ben de öneririm canım

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

selifm evet evet artık sinir olmak yok :) memnun kalıcaksın eminim :)

sochicim benimde cildim dönem dönem kuru bazende yağlı :/ çok iyi oldu bu ürün :) pamuğuda kesin alıcam ;)

annemineli dedi ki...

Çok güzel birşey,bizlere bilgi verdiğiniz için teşekkürlerr.Sevgi ve saygılarrr....

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

annemineli; rica ederim faydalı bilgiler paylaşabiliyorsam ne mutlu bana :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

annemineli; rica ederim faydalı bilgiler paylaşabiliyorsam ne mutlu bana :)

ChunLi Beauty dedi ki...

watsonda varmıydı bundann!! hic haberim yoktu :) kardesim hep body shoptan alırdı bundan alayımda bi denesin sagol zeynebim

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

rica ederim canımm kardeşinde umarım memnun kalır :)

Eda dedi ki...

Watsonsa her girdiğimde aman çok ucuzmuş bunu da alayım şunu da alayım diye diye, kasada küçük bir şokla sonuçlanıyor :))
Bunları hiç farketmemişim üstelik karma cilde sahibim, sağolasın paylaşım için ;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

edacım rica ederim :) aynı şey banada oluyo şunuda alim,bunuda alim sonra bi bakıyorum baya bişey almışım:):))

Nah a Perfect Day dedi ki...

Ay canımcım benimde aynı seninki gibi oluyor bu ürün süpermiş ya çok sevdim hemen almalıyım

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

nah a perfect day kesinlikle çok seviceğin bi ürün olucak ;) ben elimden düşürmüyorum neredeyse :)