11 Şubat 2010 Perşembe

Kolay tshirt süsleme

Ne zamandır aklımda olan bu projeyi dün eminönünden aldığım işlemelerle hayata geçirmiş bulunmaktayım :) İşlem çok basit, beyaz thsirtü ablamdan aldım ve ona hediye! yaptım :) beyazın işlemesini elimde diktim,bej olanınkini ütüyle yapıştırdım, satıcı yıkandığı takdirde bi sorun olmayacağını söyledi.Daha birsürü çeşit çeşit var bu işlemelerden devamınıda yaptıkça paylaşıcam.Sizce nasıl olmuş?









12 değerli yorum:

mughetto dedi ki...

Ellerine sağlık :)
Güzel gözüküyorlar,bu süslerden Cuma pazarında da bulmak mümkün.

SEVGİ dedi ki...

bende fatih pazarında envai çeşidini gördümde nasıl olur yapabilirmiyim diyerekten her gittiğimde muhakkak bakar ama almadan dönerim ...
ellerinize sağlık..

Hedonist Queen dedi ki...

canım ayakkabı kutuların ayrı, tshirtlerin ayrı güzel olmuş ellerine sağlık :)

ChunLi Beauty dedi ki...

waayy ne kadar güzel bir hava katmı$!! ellerine saglık canımmmm

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

mughetto teşekkür ederim :) hangi cuma pazarı acaba!

sevgi teşekkür ederim :)kesinlikle almalısın kesinlikle yapımı çok kolay ;)

Hedonist Queen canımm çok teşekkür ederim :)

busecim teşekkür ederim hayatım beğenmenize sevindim :)

mughetto dedi ki...

Kadıköy Cuma Pazarı :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

tabi ya ;) anadolu yakasına ait tüm bilgiler yavaş yavaş silinmeye başlıyo :D avrupaya zorunlu geçiş yapınca

Tuğba dedi ki...

o en üstteki body benimdi ama artık daha bir güzel oldu yaaww :)) Çok sevdim ben teşekkürler canım benim tekrardan.. Ben sana düz penyelerimden verebilirim daha :))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

rica ederim :) ver sen bana penyelerinden hepsini yaparım :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Gayet cici olmuş tatlım

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sitil direktörüm benim :) teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

cicibebe dedi ki...

ayy çok güzel olmuşlar cnm ellerine saglık :)