14 Şubat 2010 Pazar

Favori french setim

Biraz özensiz yaptığım french oldu ama idare edin artık :) 016 ve 310 frenchte en sevdiğim renkler 310u tırnak ucuna kullanıyorum,016yıda 2 kat sürüyorum.Normalde tırnaklarım biraz daha uzun olduğunda kalın french tercih ediyorum ama tırnaklarımın hepsi aynı boyda ve uzun olmadıklarından ince yaptım.






19 değerli yorum:

cansudere dedi ki...

çok güzel olmuş canım bende nazar boncuğu yapıyorum ama senın çiçeklerde çok cici.

sELIFm dedi ki...

:) guzel olmus gule gule kullan ,,,bana bi gun anca dayaniyolar ikinci gun bozluyolar hemen neden bilmiyorum :((

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

cansuderecim teşekkür ederim :) bende bazen yapıyorum nazar boncuğu gerçekten çok hoş oluyor..


selifm teşekkür ederim :) bende french yaptığımda oje sürdüğümde falan mutfakta işim varsa genelde eldiven kullanmayı tercih ediyorum yoksa benimkilerde çabucak soyuluyo

JaDe dedi ki...

Tırnak yapın çok güzel zaten Zeynepçim. Sarı oje bile güzel durmuştu daha ne olsun:)
Bu arada çiçekleri sen kendin mi yaptın? Çok güzeller

cingifilli dedi ki...

buaralar favorim french.çokda hoş olmuş sende.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Gayetde güzel bence canım

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

jedecim teşekkür ederim tatlım :)çiçekleri ben yapmadım canım malesef öyle güzel yeteneklerim yok :( yapışkanlı olanlardan

cingifilli,stil direktörüm teşekkür ederim :) :)

Sochic dedi ki...

eller eller eller:PPPPP sayende şarkılara vurdum bak kendimi bayılıorum el tırnak yapına

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

aynı şarkıyı bende sana armağan ediyorum şekerim :)

AiShA dedi ki...

Bu el ve tırnaklara ne yapsan yakışır canım:)

ChunLi Beauty dedi ki...

hic beceremedigim birsey varsa oda tırnak uzatmak ona bakmaktır.. :) O yüzden her daim kısacık tırnaklarla gezinirim :( senin tırnakların harika tatlım cokta güzel yapmı$sın :) ben size makyaja gelince sizde bana manikür yapın :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

aisha teşekkür ederim canım :)

busecimm teşekkür ederim:) istediğin manikür olsun canım sen yeterki iste :)

Miss Beril dedi ki...

orada bi corby mi görüyorummmm :)
memnun musun tatlım telefonundan?
maşallah ellerin tırnakların şahane.benimde uzayabilse o kadar ama el yapısıyla da alakalı heralde.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim,evet canım corby :) çok memnunum telefonumdan :) tırnaklarımda dediğin gibi el yapımdan kaynaklanan bi uzunluk zaten var :)

Acemi terzi dedi ki...

çok tatlı olmuşlar frenchten şaşma:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

acemi terzi teşekkür ederim vaktim oldukça french yapmaya çalışıyorum :)

sihirli eller dedi ki...

çok başarılı olmuş.
ayrıca daha uzun tırnakları sevmiyorum ferchte çok basit duruyor
Bknz:Bülent Ersoy.
bu boy ve görünüm süper.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sihirli eller; teşekkür ederim, ben kalın french severim ama tabiki bülent ersoyunki kadarda değil :)

topinyas dedi ki...

çok güzel olmus canım ,ztn ellerinde ince uzun olunca ojeyi daha da bir güzel göstermiş şeker :)