7 Şubat 2010 Pazar

Evlilik Hazırlıkları Fuarı 2010

Evlilik hazırlıkları fuarı kapsamında eşimin mağazasının olduğu AVM her kuyumcu için stand ayarlamış.Sabahın erken saatinde gitmeme rağmen nedense fotoğraf çekmedim,ama özetliycek olursam fuar 2 kattan oluşmakta giriş katta büyük firmalar,organizasyon şirketleri,ünlü gelinlik firmaları var,içeri girer girmez organizasyon şirketlerinin şaşalı ve büyülü hazırlıkları karşılıyor.Alt katta da yine gelinlikçiler,kuyumcular ve daha biçok stand bulunuyor.Bahsetmek istediğim şuan aklıma gelen iki stand var.Biri DRN TEKSTİL adı altında bulunan KUZEY TASARIM gittiğinizde Feyzan hanım tarafından güler yüzle ve samimi bi şekilde karşılanıyosunuz, tüllerlle, pullarla süslenmiş anı defterleri,albümler,takı kutuları...Ben kendime çok şirin bi sepet aldım ufak yastığıyla beraber ama yastığı nasıl kullanıcağım hakkında henüz bi fikrim yok.Sizin için bazı ürünleri fotoğrafladım.Daha detaylı bilgi almak isterseniz adresi http://feyzankuzey.ile.biz/ .









Diğeri ise PINAR ARKUN http://www.pinararkun.com/ daha önce bahseden olmuştur muhakkak,ama ben tasarımlarını ilk kez yakından gördüm ve bayıldım.Çok şık ve çok güzel modellerden oluşuyo koleksiyonu ve kesinlikle görülmeye değer.


Belirtmekte fayda var hiç iyi bir gözlemci değilimdir :) ve fuar yarın akşam 20:00 ye kadar devam edicecek..

2 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

tatilden gelmi$siniz ho$gelmissiniz :) bu evlilik fuarlarina bende evlenmeden once gitmi$tim gercekten cok güzel organizasyon sirketleri gelinlikciler vs vardi.. Fikir edinmek icin harika bir imkan

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

hoşbuldukkk :) ben evlenmeden önce böyle bi fuara gitmediğime cidden pişman oldum insan bi sürü yeni fikir edeniyor..