9 Şubat 2010 Salı

Ayakkabı kutusu yenilemeye devam

http://siyahprenses.blogspot.com/2010/01/ayakkab-kutusu-yenileme.html Bu yazımda daha önce yaptıklarımdan bahsetmiştim,dün koçtaşa gittiğimde aynı kağıttan aradım ama malesef kalmamıştı bende bu deseni siyahla kombinleyim bari dedim ve siyah aldım ama aptal kafam birini mat diğerini parlak almışım :) Siyahla kapladıktan sonra önceki yazımda bahsettiğim süsleride üzerlerine yapıştırdım çok sade olmasın diye.Aynı desen olsa daha güzel olucaktı ama napim artık buda idare eder.Böylelikle artık portmantomda daha fazla yer açıldı ve görüntü kirliliği olmuyor..



9 değerli yorum:

Sochic dedi ki...

çok şık olmş cnm ellerine sağlıkk

SEVGİ dedi ki...

bence de güzel ve hoş olmuşlar...
güle güle kullanın...

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sochic,sevgi çook teşekkür ederim, beğenmenize sevindim..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Bunlar çok cool olmuş kuzu

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:)) :))

Gamze dedi ki...

Bak iste bu fikri cok begendim, ben de deniyecegim ;)

http://silkroadgirl.blogspot.com/

Sevgileer

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

çok daha şık desenli kağıtlarla dahada güzel yapılabilir :)

Hilal dedi ki...

bu kutulara bayıldım, ellerinize sağlık

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim hilal :)