19 Ocak 2010 Salı

Sarı Sarı :)

Sevgili jade http://jadesnewworld.blogspot.com/ sarı ojeyi sürdüğüm bi fotoğraf istemişti. Jadecim senin için sürdüm ama itiraf etmeliyim ki benim pek hoşuma gitmedi :/ belkide bana yakışmamıştır :) Belirtim oje golden rose 85 numara (Tırnaklarımda tam cadı sila modunda :) )

10 değerli yorum:

JaDe dedi ki...

Zeynepçimm harikasınn! Bu arada tırnak yapının çok düzgün olduğunu belirtmem gerek. Hmm evet sarı oje çok kullanışlı bir renk değil sanırım. Tırnağı soluk gösteriyor. Biz sarı ojeden vazgeçelim şeker;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sağol canım :) benimde hoşuma gitmedi sarı oje nazar boncuğu için kullanmaya devam ;)

Sochic dedi ki...

hey maşallahhh tırnağa gelllll:))ellere gel:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

şekerim senin ellerinin tırnaklarının yanında lafı bile olmaz :)

Tuğba dedi ki...

:)) Ayy ellerinin tırnaklarının güzelliği bir yana... ; ama ama bu oje acayip bişey yaa... :s Neyse zaten hepimiz aynı fikirdeyiz o zaman.. sarı oje=kötü.. Çünkü elleri soluk,tırnaklarıda sağlıksız göstermiş... tırnak süslemek için ideal ama ;)
Öptüm seniiii

PGAAOA dedi ki...

Renk cok hos ve tırnakların burda benimkilere benzemis. Benimde işaret parmağı hep biraz daha kısadır diğerlerinden :)

CrescentQueen dedi ki...

Canım sen bence reklamlarda oynamalısın!!! Hani sadece elleri görünen bayanlar olur ya işte öyle mesela el kremi reklamı falan :) Harika ellerin, tırnakların, oje bahane yani :) Bu arada sarıyı bende pek beğenmedim, olmasada olur ;)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

sarıyı sevmedim ben
ama tırnaklarım keşke bukadar uzun olsa:)!

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

tuğbacım teşekkür ederim ablam benim :)
PGAAOA işaret parmağımdaki tırnağım çok kolay kırılıyo malesef ondan hep böyle kısa kalıyo genelde diğerlerinide bu kadar uzatmam aslında :)

CrescentQueen keşfedilmeyi bekliyorum hayatım bu sayede belki keşfederler hahaha :)

Moda(e)rator benim tırnak yapımda uzundur :)

CrescentQueen dedi ki...

Hehe benimde sağ elimin tırnakları hep kırılır sol elimse hep daha bakımlı kalır, kırılmaz, ojeleri soyulmaz :) en çok hangi elimizi kullandığımıza bağlı birşey olsa gerek..