18 Ocak 2010 Pazartesi

Oje meselesi :)

Eskiden her tırnağıma ayrı bir renk sürer (tamda böyle bi görüntü olurdu) öyle dolaşırdım ama şimdilerde normale döndüm :) Resimlerdeki ojelerin bi kısmı severek alınmış fakat bir kere sürüldükten sonra kaldırılmıştır.



açık renkler


soldan sağa


deborah tırnak sertleştirici
kalyon tırnak sertleştirici
flormar 301 şeffaf
flormar 310(french için)
flormar 016(french için)
golden rose 015(sedefli)
golden rose 022(sedefli)


pembeler


soldan sağa


golden rose 92(neon bi renk)
golden rose 24


flormar 058 flormar 381(yeni keşfim)


flormar 377


flormar 26


pastel 41





yavruağzı tonları
soldan sağa


golden rose 95
golden rose 94


pastel 56
flormar 237



sarılar -turuncular

soldan sağa

golden rose 85


classics 280


flormar 234


flormar 236


alix avien 180


kırmızılar

soldan sağa


flormar 048


golden rose 59(favorim)


simliler
soldan sağa

golden rose 157

maybelline 48

flormar 003

golden rose 164

alix avien 188


koyu tonlar



soldan sağa


flormar 313


flormar 099


flormar 349

16 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

renklere bak :) hepsi harika! bende tam bir oje özürlüsüyüm özel günler haricinde hic kullanamıyorum :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:) oje sürmediğim zaman kendimi çıplak gibi hissediyorum :D acelem varsada açık renk bi oje sürüp durumu kurtarıyorum :)

PGAAOA dedi ki...

Bende ojesiz yapamayanlardanım, hatta 1 gün bile ojesiz olsam ellerimi çok çirkin hissediyorum. Ama kullandığım 7-8 tane oje anca var. Mesela pembeler diye koyduğun flormarlar var bende de, bayılıorum fuşya ve nar çiçeğine :)

Acelem varsa da Sally Hansen Insta Dri sürüyorum üzerine 30 sn. de kurutuyor ojemi.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

oje kurutucu daha önce hiç denememiştim aslında olması gereken bi ürün özellikle 30 saniyede kurutması çok güzelmiş :)
flormar 381 fuşyayı yeni keşfettim kesinlikle çok tatlı bi renk.

//SECHHILL\\ dedi ki...

Pembişler çok güzel bir de flormarların morumsu olanı. Sür ya yazık =))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

bi kaçının renklerini beğenerek alıyorum ama sonrasında hem ten rengime yakıştırmıyorum hemde rengi bi acaip geliyo gözüme :/ eğer tırnak süslemesi falan yaparsam onda kullanırım diyede atamıyorum =)

Sochic dedi ki...

madem oje postu yayınlanmış bi el resmi de beklioruz blog alemi güsel el,tırnak görsün:) ben de ojesiz resmen hiçim alışmışım bi kere:) şu oje kurutuculardan henüz deneyemedim ama aklımda cok eziyet oluo sür bekle bekle bekle kurumaz:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim şekerim :) sen iste yeterki :)en kısa zamanda elleriminde olduğu oje postu yayınlıycam :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Pembelere dayanamıyorum zeynepcim negüzel bunlar banada sür sürerken hep dagılıyor chunli gibi bendede:)!

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sen iste yeterki canım sürerim tabi :) küçüklüğümden beri ojelere karşı inanılmaz bi ilgim var :) küçük kız çocuklarının oje sürmesine falan gıcık oluyorum ama bende öyleydim küçükken:) pembelere karşıda yeni yeni ilgim arttı önceden hep kırmızı sürerdim şimdi pembeye döndüm :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Yazın fuşya falan cok seviyorum, ruj'da da aynen. Kırmızıda vazgeçilmezlerden bir tek french bana uzak kalıyor zira tırnaklarım şu ara pek kısalar

JaDe dedi ki...

turuncular çok şekerr, zeynepçim sarı ojeyi çok merak ettim. bir gün sürüp fotosunu koyar mısınnn??

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

Moda(e)rator frenchde vazgeçilmezlerim arasında tırnaklarım kısa olduğunda da çok ince yapıyorum eğer incecik yapmayı denemediysen tırnakların kısada olsa dene derim :) yazın bende bayılıyorum çingene pembesi oje ve aynı tonda ruj sürmeye :) :)

jadecim sarı ojeyi genellikle nazar boncuğu yaptığım zamanlarda kullanıyorum ama senin için sürüp resmini koyucam :)

meltem dedi ki...

bir oje delisi olarak bayıldım hepsine=)
ayrıca dikkatimi çekti de, simlilerdeki kırmızı golden rose'u Türkiye'den mi aldın? benim bildiğim onlar yutdışındaki koleksiyonuna ait de. umarım tr'de de vardır=)

Zeynep dedi ki...

meltem bunların üzerine baya bi çeşit eklendi :D simli kırmızıyı istanbuldan aldım ama alalı çok uzun zaman olduğu için nerden aldım hatırlayamıyorum ama eminim bulursun :)

meltem dedi ki...

evet canım haklısın, aylar geçmiş üstünden=)
çok sağol canım, bulurum ben de inşallah..